Що хочуть отримати жінки в подарунок на 8 березня

Українська дослідницька компанія Gradus Research провела дослідження до Міжнародного жіночого дня та визначила, що для українців означає цей день, якою є роль жінки в родині, що хочуть подарувати чоловіки, і головне - що хочуть отримати жінки в подарунок.

Комментарии 1939

Напередодні 8 березня чоловіки скуповують квіти і нервово шукають в інтернеті та ТРЦ найкращі подарунки для своїх жінок, мам, сестер та доньок. Ми вирішили не тільки допомогти з бажаннями щодо подарунків до Міжнародного жіночого дня, але й з’ясувати роль жінки у повсякденних покупках та визначити майданчики, на яких вони це роблять.

Для українців 8 березня - це в першу чергу свято весни, ніжності, жіночності. Саме так вважають 64% жінок і 45% чоловіків. Майже третина опитаних жінок відмічає Міжнародний жіночий день як можливість відпочити у додатковий вихідний день. Для 38% чоловіків і 28% жінок 8 березня - це Міжнародний жіночий день і День боротьби за права жінок. Ще 40% чоловіків вбачають у цій даті можливість приділити своїй половинці додаткову увагу.

Що ж готують опитані чоловіки у подарунок на 8 березня? Не дивно, що лідером серед подарунків у свято весни є квіти - їх подарує майже половина опитаних. Свою увагу готові презентувати 34% українців. Менш популярними (по 17% відповідно) є романтична вечеря вдома власноруч та можливість відпочити від хатніх справ. І по 11% - на подарунки косметики, парфумів або ювелірних прикрас.

Що хочуть отримати жінки у подарунок найбільше? Найбажанішим подарунком для 42% жінок є квіти. Увагу чоловіка також прагнуть отримати 34% жінок. Майже третина жінок мріє відпочити від хатніх справ і покуштувати романтичну вечерю, що приготує чоловік. Косметику, парфуми або ювелірні прикраси жінки очікують вдвічі частіше, ніж такі подарунки готують чоловіки. 19% опитаних жінок порадували б приємні послуги (спа, косметичні послуги тощо) - для порівняння лише 7% чоловіків планують їх дарувати. І найбільша незбіжність щодо подарунка - це романтична подорож або квитки на відпочинок - майже чверть жінок раділи б такому презенту і лише 3% чоловіків його подарують.

“8 березня завершує так званий love season, що стартував від Дня святого Валентина, стає його фінальним акцентом. Загалом, не дивлячись на певні неспівпадіння в очікуваннях жінок та намірах чоловіків, 8 березня сприймається перш за все як привід проявити увагу та тепло один до одного. Адже не дарма love season припадає саме на заключні тижні зими. Всі вже стомлені від холодів та похмурої погоди, а романтичні свята дозволяють розважитися, відчути тепло один одного та помріяти про скору весну. Вочевидь, саме через цю емоційну особливість сприйняття більшість респондентів, як серед чоловіків так і серед жінок, не готові відмовлятися від святкування 8 березня”, - говорить Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research.

Роль жінки у шопінгу

Майже половина жінок робить дрібні щоденні покупки у родині (продукти, товари щоденного споживання тощо) і 54% приймають рішення, що саме купувати. При цьому у 35% випадків покупки оплачує чоловік, а у 27% - жінка. Майже половина опитаних оплачують спільно.

60% опитаних роблять середні покупки (одяг, взуття, дрібна побутова техніка тощо) разом, рішення у більшості випадків також приймають разом і оплачують так само.

Значні, коштовні товари (велика побутова техніка, машина тощо) купують у 58% випадків спільно чоловік і дружина, чверть жінок зазначає, що це робить чоловік. Прийняття рішення, на думку 65% жінок і 62% чоловіків - спільне. Самостійно це роблять 22% чоловіків і 5% жінок. Майже у половині випадків оплачують коштовні товари спільно і у 35% - чоловік.

Gradus також вирішив визначити, щодо купівлі яких товарів рішення приймають жінки найчастіше. Топ-категорії це: одяг для себе - 74%, засоби для догляду за шкірою/волоссям - 73%, ліки та вітаміни - 68,1%, продукти харчування -  66,7%, товари для дому (посуд, білизна, пральні засоби) - 66,5%, одяг для дітей - 47,5%.

Водночас чоловіки зазвичай відповідають за комп'ютерну техніку та гаджети - 57%, велику побутову техніку (наприклад, холодильник, телевізор, пральна машина) - 44% і одяг для себе - 43%.

При цьому найпопулярнішими майданчиками для купівлі одягу, взуття чи аксесуарів залишаються оффлайн-магазини (для 66% чоловіків та 62% жінок) та онлайн-магазини (для 42% чоловіків та 40% жінок). Що цікаво: В Інстаграм зазвичай такі товари купують саме жінки-12,4%. 

Дослідження було проведене соціологічною компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст розміром більше 50 000 жителів у віці 18-60 років за статтю, розміром населеного пункту і регіону. Період проведення поля: 1 березня 2021 року, розмір вибірки: 750 респондентів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода