Що купували українці своїм половинкам до Дня закоханих

У мережі побутової техніки й електроніки Фокстрот підбили підсумки Love Season і назвали основні особливості продажів на День Валентина.

Комментарии 1169

Цьогоріч покупці віддали перевагу практичним та навіть «сімейним» подарункам, що, ймовірно, було зумовлено «карантинними» настроями. Адже квіти зав’януть, емоції вщухнуть, а от кухонний комбайн чи сучасний стіковий пилосос стане у нагоді ще не один раз.

– Аналізуючи ринок по закінченню Love Season, варто відзначити його помірний ріст протягом будніх днів та сплеск продажів у вихідні – саме 13 і 14 лютого. Така динаміка повторює минулорічну тенденцію, коли основний період покупок було зосереджено також у двох днях. Можливо, це збіг обставин через погані погодні умови. Або ж новий тренд – купувати подарунки «до Валентина» у переддень та безпосередньо у день свята, – зазначив В’ячеслав Склонний, комерційний директор мережі Фокстрот.

Якщо розглядати уподобання за категоріями товарів, дещо змістився акцент з таких гаджетів, як смартфони, які протягом п’яти років були лідерами серед подарунків. Вони хоч і показали подвійний приріст, але у кількісному співвідношенні поступилися місцем іншим подарункам.

Так, перше місце за кількістю проданих одиниць посідають електрогрилі, які за два дні – суботу і неділю – показали +183%. Друге місце стабільно посідають товари по догляду для жінок: стайлери, фени, епілятори, продажі яких виросли у більш ніж у 2,5 рази. За ними – пилососи (+136%), швейні машинки (+112%), які, до речі, тривалий час не показували такої динаміки, та соковижималки.

Шосте місце закріпилося за домашніми аудіо-системами – саундбарами, попит на які пояснюється частими карантинними обмеженнями щодо відвідування масових заходів та культурно-мистецьких закладів. З цієї причини споживачі з підвищеним інтересом стали облаштовувати свої оселі технікою, а День закоханих став чудовим приводом зробити це саме зараз.

Разом з тим, вже не стало відкриттям збільшення продажів удвічі носимих пристроїв (фітнес-браслетів, смарт-годинників) та навушників  – їх традиційно купують до свят. А після передноворічного ажіотажу на новинку від Sony Playstation, зберігся попит на ігрові консолі.

Першу десятку товарів, які купували «на Валентина», закривають категорії кавомашин та смартфонів. Окремо варто відзначити приріст споконвічно подарункового бренду Apple. В основній групі – в смартфонах – зростання за два дні +107%, в інших групах – носимих пристроїв +106%, планшетів +160%.

Трохи менший ріст – у 1,5-2 рази –  показали продажі прасок, блендерів, посуду, планшетів, мультиварок, електробритв та машинок для стрижки.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода