Що купують українці на карантині

Національна мережа MOYO посилила роботу інтернет-магазину moyo.ua. Для замовлення онлайн доступно понад 40 000 товарів з безкоштовною доставкою по Україні через власну кур’єрську службу чи національних операторів.

Комментарии 1238

У компанії MOYO проаналізували, що купують люди на карантині. 

Через вимушену дистанційну роботу офісних працівників тільки за перший тиждень карантину на 25% зросли продажі ноутбуків та комп’ютерних гарнітур (+80%). Найпопулярнішими виявилися моделі для бізнесу та ігрові ноутбуки від 12 тис. грн. Покупці в інтернет-магазині вимогливіші до технічних характеристик та можливостей техніки, також вони готові платити більше чи в кредит, коли обирають оптимальне для себе рішення як для роботи, так і для розваг вдома. А от серед бюджетних моделей відмітили падіння. Це можна пояснити тим, що покупка ноутбуків за «першою ціною» переважно актуальна для роздрібних магазинів. 

Також у п’ять разів більше ніж зазвичай на сайті замовили ліцензійну версію програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Pro. Українці максимально переформатовували свої квартири під офіси, про що свідчить ріст навіть такої категорії товарів як «Меблі та крісла».

Помітно, що за оселею на карантині стали слідкувати прискіпливіше і прикупили на 23% більше пилососів, на 140% більше холодильників та у три рази більше посудомийних машин. Безсумнівними лідерами продажів можна вважати зволожувачі повітря (+221%) та пароочищувачі (+328%). А от дехто вирішив з користю провести карантин і затіяв ремонт — популярними стали електроінструменти і навіть аксесуари для перфораторів.

Панічні настрої та фотографії з пустими полицями супермаркетів з хлібом дали поштовх навчитися пекти хліб вдома. Тому бюджетні хлібопічки показують п’ятикратний ріст вже другий тиждень поспіль. На 82% зросли продажі фільтрів для води. 

Ну, і, звісно, карантин — час для розваг. Закриті кінотеатри компенсували покупкою телевізорів, проекторів та PlayStation. За два тижні карантину ріст продажів у цих категоріях подекуди досягав 145% (PlayStation) у порівнянні з аналогічним не карантинним періодом. Примітно, що зміщення відбулося у преміум-сегменті телевізорів з широкою діагоналлю від 25-35 тис. грн. А от ігровими хітами PlayStation стали гра Minecraft та Grand Theft Auto V Premium про те, як вижити у великому непривітному місті.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie