Що найкраще втамовує спрагу українців?

Звичайна мінеральна вода та соки ділять перше місце по споживанню.

Комментарии 1489

Цікаво, що якраз влітку споживання води збільшується на 6-7%, а споживання соків, навпаки зменшується на 1-2%. А от справжнім літнім безалкогольним напоєм можна вважати квас, адже влітку його п’ють на 40% більше, ніж в інші пори року.

«Якщо говорити про рекламну активність цих категорій, то солодка газована вода є лідером за рекламними інвестиціями, не дивлячись на те, що за споживанням займає тільки 3-є місце. Проте, якщо подивитись на залежність рівня споживання і рівня медіа інвестицій брендів-лідерів, ми бачимо зовсім іншу тенденцію. В більшості випадків, лідер по споживанню є лідером і по рекламним інвестиціям. І це не випадково. Дані ринки є висококонкурентними, і бренди-послідовники у прямому сенсі «наступають на п’яти». Тому лідерам доводиться  бігти дуже швидко, аби залишатись на місці, тобто утримувати найвищу долю голосу в медіа, аби не втратити місце в кошику споживача» - коментує Антон Богушев, Strategic Planning Head Media First Ukraine

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода