Що покажуть бренди на Super Bowl-2023

Турнір Super Bowl-2023 - фінальна гра за звання чемпіона Національної футбольної ліги США (NFL) пройде в ніч з 12 по 13 лютого. Найбільші світові бренди традиційно змагаються один з одним у креативності, і деякі з них вже представили тизери промо-роликів, які покажуть у розпал битви між командами Філадельфія Іглз та Канзас-Сіті Чіфс.

Коментарі 880
Оззі Осборн та інші рок-легенди у рекламі Workday

Компанія, що займається корпоративним програмним забезпеченням, вперше візьме участь у Super Bowl. У своєму промо-ролику бренд вирішив зіграти на виразі «рок-зірка» — в американських компаніях так називають співробітників, які досягли успіху при вирішенні того чи іншого завдання. Справжнім рок-зіркам, таким як Озі Осборну, Полу Стенлі з групи Kiss, Джоан Джетт та Гарі Кларку, є що сказати на цей рахунок.
 video
 video
 video
 video
 video
Меліса Маккарті відкриє портал через Booking у світ відпочинку

Актриса та комедіантка Мелісса Маккарті побуває у всіх готелях, щоб вибрати найкращий. Для цього їй необов'язково бути фізично, адже Booking досить об'єктивно відображає реальну картину. Маккарті вирушає в подорож, не встаючи з ліжка.
 video
У рекламі Pepsi Бен Стіллер та Стів Мартін «переграють» один одного

Бен Стіллер (фільми «Ніч у музеї», «Неймовірне життя Уолтера Мітті») та Стів Мартін (фільми «Рожева пантера», «Батько Нареченої») позмагаються один з одним у глузуваннях, комплементах та акторській грі. Продукти Pepsi скромно поставили на задній план. Яку роль вони відіграють у відносинах двох зірок – дізнаємось 12 лютого.
 video
M&M's представить ребрендинг

M&M's розкрив секрет, чому вирішив відмовитися від образу цукерок у рекламі. Всьому виною актриса та комедіантка Майя Рудольф (фільми «Дівочник у Вегасі», «Зачарована 2»). Вона провела ребрендинг, і тепер цукерки називаються ma&ya's, мають не шоколадну, а жувальну начинку. Верхній шар глазурі прикрашає портрет Рудольфа. Бренд уже розмістив у мережі три тизери.
 video
 video
 video
Меган Трейнор застрягне в банці Pringles

Pringles продовжує обігравати одну з найчастіших проблем фанатів чіпсів — застрягла рука у вузькій банці. Тепер до цієї пастки потрапляє і Меган Трейнор. Як Трейнор збирається викручуватися – дізнаємось 12 лютого.
 video
Уолтер Уайт почне продавати PopCorners

PopCorners особливо відзначився цього року — до Super Bowl бренд підготував кампанію у стилі всесвіту серіалу The Breaking Bad (з англ. «На всі тяжкі»). До своїх ролей повернулися Брайан Кренстон та Аарон Пол. Тепер герої виготовляють та продають кукурудзяні начос, на які теж дуже легко підсісти. Автори креативу закликають: Break into something good (з англ. «увірвись у щось хороше»). У мережі вже опублікували два тизери та перший 60-секундний ролик.
 video
 video
 video
Біля гори Paramount з'явиться темна сторона

Стрімінговий сервіс Paramount+ продовжує свою серію рекламних роликів, де легендарні персонажі фільмів та серіалів студії збираються на гору Paramount. Цього разу вони хочуть підкорити її пік, але стикаються з перешкодою: крім південної та північної у вершини є й темна сторона – з обличчям Сільвестра Сталлоне.
 video
Обговорити з іншими читачами:
Погода