Доволі часто ми стаємо випадковими свідками побутового насильства. У ці моменти більшість свідків обирають тактику бездіяльності, побоюючись, що “зроблять ще гірше”. Насправді люди просто не знають правильного алгоритму дій в таких випадках.
R Agency та Amnesty International вирішили звернутися саме до свідків, а не жертв та створили інтерактивну платформу “Гаджети бачать”, що навчає правильній поведінці в ситуаціях, коли ви стали свідком насильства.
Платформа моделює умовний інцидент. Кожне ваше рішення впливає на фінальний результат, але навіть якщо вибір був невірний, можна ознайомитись з правильним алгоритмом, що може врятувати життя.
«У кампанії є 2 головні канали комунікації: сітілайти та стікери, що розмістили в під’їздах багатоповерхівок.
Основна мета сітілайтів показати, що гаджети постраждалих залишаються безпорадними свідками насильства. А от стікери ведуть на спеціальний лендінг, де люди буквально “стають свідками” агресії та дізнаються як зробити свій гаджет інструментом протидії насильству», — Олексій Провороцький, CEO R Agency.
Amnesty International Ukraine
Media and communication officer — Kateryna Mitieva
Executive director — Oksana Pokalchuk
R Agency
Creative Director – Dima Liutyi
Art Director – Kateryna Kotikhina
Art Director – Lenya Nakonechnyi
Designer – Artur Blihor
Copywriter – Danil Tertichniy
Copywriter – Illya Zhurava
Сopywriter — Viktor Synkov
Senior Account Manager – Maria Ursta
Account Director – Aleksey Provorotskyy
За матеріалами прес-релізу