Що робити свідкам побутового насильства?

Інтерактивна платформа від R Agency та Amnesty International

Коментарі 1343

Доволі часто ми стаємо випадковими свідками побутового насильства. У ці моменти більшість свідків обирають тактику бездіяльності, побоюючись, що “зроблять ще гірше”. Насправді люди просто не знають правильного алгоритму дій в таких випадках.

R Agency та Amnesty International вирішили звернутися саме до свідків, а не жертв та створили інтерактивну платформу Гаджети бачать”, що навчає правильній поведінці в ситуаціях, коли ви стали свідком насильства.

Платформа моделює умовний інцидент. Кожне ваше рішення впливає на фінальний результат, але навіть якщо вибір був невірний, можна ознайомитись з правильним алгоритмом, що може врятувати життя.

«У кампанії є 2 головні канали комунікації: сітілайти та стікери, що розмістили в під’їздах багатоповерхівок.

Основна мета сітілайтів показати, що гаджети постраждалих залишаються безпорадними свідками насильства. А от стікери ведуть на спеціальний лендінг, де люди буквально “стають свідками” агресії та дізнаються як зробити свій гаджет інструментом протидії насильству»,  — Олексій Провороцький, CEO R Agency.

Amnesty International Ukraine

Media and communication officer — Kateryna Mitieva

Executive director Oksana Pokalchuk

R Agency

Creative Director – Dima Liutyi

Art Director – Kateryna Kotikhina

Art Director – Lenya Nakonechnyi

Designer – Artur Blihor

Copywriter – Danil Tertichniy

Copywriter – Illya Zhurava
Сopywriter — Viktor Synkov

Senior Account Manager – Maria Ursta

Account Director – Aleksey Provorotskyy

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода