Що замовляли українці під час січневого локдауну?

Компанія Glovo проаналізувала дані платформи за період січневого локдауну, щоб поділитися спостереженнями та особливостями замовлень користувачів сервісу, яким сьогодні користуються вже у 28 містах України [1].

Комментарии 1084

Обмежувальні карантинні заходи неодмінно впливають на поведінку користувачів сервісу доставки, тож для січневого локдауну, як і для весняного 2020 р., стало характерним миттєве зростання кількості замовлень та нових користувачів, які вперше скористалися додатком Glovo. За два тижні у січні 2021 р. кількість активних користувачів на платформі зросла на 23%, а найактивніший користувач за цей період скористався послугами сервісу Glovo 52 рази. Зростання активності на платформі можна простежити й у співвідношенні днів тижня. В столиці найчастіше користувачі робили замовлення в середу, в Харкові, Одесі та Дніпрі в суботу, а львівські кур’єри доставляли найбільше щочетверга. Паралельно зі зростанням попиту на послуги сервісу, на платформі збільшилась кількість активних кур’єрів — з початку локдауну близько на 25%.

«Якщо порівнювати локдаун навесні 2020 р. та січневий 2021 р., важливо відзначити те, що цього разу ресторанний бізнес був готовим до старту карантинних обмежень, і ми вже не спостерігали на нашій платформі такого різкого обвалу кількості активних закладів, що відображалось би й на переформатуванні роботи сервісу зокрема збільшенні радіусів доставки, щоб забезпечити користувачів вибором. Деякі ресторани тимчасово зупинили роботу раніше ще під час новорічних свят, а інші працювали на «виніс». Завдяки специфіці та гнучкості бізнес-моделі «хмарних кухонь», партнери-ресторани в наших Cook Room мали змогу продовжувати роботу під час локдауну без змін», — розповідає Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні.

Користувачі Glovo під час січневого карантину не змінили своїх вподобань та традиційно віддавали перевагу американській та українській кухням. За два тижні кур’єри доставили з ресторанів понад 36 тис. кг бургерів, більше 4.7 тис. донерів, майже 2 тис. літрів українського борщу і 1.5 тис. кг картопляного пюре.

Кількість замовлень у бабблах «Супермаркети» та «Аптеки» за період карантину зросла в середньому на 14%. Серед найбільш популярних замовлень з продуктових магазинів — банани та лимони, курятина, негазована вода, солодкі напої. Попит на замовлення у бабблі «Аптеки» поступово зростав протягом двох тижнів локдауну, а до найбільшої кількості замовлень потрапили такі товари, як спреї від нежитю — 691 замовлення, сорбентів — 582, та 175 замовлень презервативів.

Більше інформації про замовлення користувачів можна дізнатися з інфографіки, яку підготувала компанія Glovo.

[1] Для підготовки інфографіки були використані дані платформи Glovo за період 8-23.01.2021 р.

​За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода