Що замовляють і скільки готові витрачати українці на шопінг

Напередодні Всесвітнього дня шопінгу мешканці України почали активніше купувати в онлайні — на 12% більше, аніж у вересні.

Комментарии 1335

Найбільше шукають сезонний одяг і взуття, ноутбуки, iPhone 11 та навіть кухні та мотоцикли. При цьому частіше замовляють, за даними OLX Доставка, — дитячий одяг та іграшки. В середньому українці витрачають по 700 грн на одну покупку в інтернеті. Цікаво, що з мобільного пристрою власники iOS частіше купують техніку, а власники Android — одяг.

Протягом жовтня тільки на OLX українці замовили понад 401 тисячу товарів у 7-ми категоріях: дитячий світ, мода та стиль, транспорт, дім і сад, запчастини для транспорту, електроніка, хобі, відпочинок й спорт. Це на 12% більше, аніж у вересні.

Найбільш популярні товари для онлайн-покупців — дитячий одяг та іграшки. Протягом жовтня через OLX Доставка вони зробили майже 75 тисяч замовлень предметів гардеробу для дітей (-1.5% у порівнянні з вереснем). Збори до школи завершилися, тому й на -21% стали менше купувати  взуття для малюків і підлітків (32 тис. у жовтні), але на +20% збільшилося замовлення тематичних іграшок — якраз до Геловіну (32 тис.).

В активний сезон зміни гардеробу українці вже замовлять онлайн жіночий та чоловічий одяг — 57 тис. успішних угод. Витрачають в середньому 400 грн. У жовтні кількість таких замовлень зросла на 15%.

У лідери товарів потрапили книги. Їх купували понад 20 тис. разів, в середньому за 134 грн. Це на 60% більше замовлень, аніж було у вересні.

Динаміка кількості замовлень через OLX Доставка у різних категоріях
Категорія Середній чек, грн Кількість замовлень
Дитячі товари 220 152 тис.
Одяг 480 92,1 тис.
Електроніка 650 57 тис.
Хобі, відпочинок і спорт 260 42,2 тис.
Дім і сад 340 32 тис.
Запчастини 460 27 тис.

Водночас напередодні Всесвітнього дня шопінгу аналітики зафіксували сплеск пошукових запитів українців.

Список бажаних покупок в онлайні виглядає так:

  • куртка — 286 тис. запитів;
  • черевики — 217 тис.;
  • пуховик — 171 тис.;
  • кросівки — 150 тис.;
  • диван — 134 тис.;
  • кухня — 101 тис.;
  • сукня — 98 тис.;
  • ноутбук — 95 тис.;
  • мотоцикл — 93 тис.;
  • пальто — 91 тис..

Примітно, що з iOS-пристроїв найчастіше шукають речі бренду Nike та Zara, слідом за кількістю запитів — пуховики, черевики та, власне, телефони iPhone 11. Найпоширеніші запити користувачів з Android-пристроїв не пов’язані із назвами брендів — це куртки, черевики, пуховик, кросівки та дивани.

Фото: https://depositphotos.com.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода