За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ладні віддати мільйони. Та є у світі шедеври, які неможливо купити за гроші. Принаймні, так було колись. На щастя, часи змінюються, а шедеври — цінуються завжди. Тому посмакувати новинку із чистого солоду від «Львівського» тепер зможуть усі поціновувачі мистецтва пива.
Lwiwske Slodowe Specjalne продовжує лінійку відродження ретросортів, першим продуктом якої було Lwiwske Eksportowe. Lwiwske Slodowe Specjalne має давню історію та зварене з чистого солоду, який надає йому особливого м’якого смаку. Надихнувшись брифом, «Львівське» та McCann Kyiv відчули себе трохи поетами, трохи художниками. А тому створили одразу два ролики, в яких є все: достатній градус інтриги, витончена естетика початку ХХ сторіччя, харизматичні персонажі, автентичні костюми. А ще — український Бредлі Купер. Що тут скажеш? Солодовий шедевр вартий хорошої компанії.
Команда ТМ «Львівське», Carlsberg Ukraine
Директор з маркетингу: Антон Панасенко
Бренд-менеджер: Костянтин Лось
Молодший бренд-менеджер: Карина Арушанян
Спеціаліст із торгової марки: Анастасія Долюк
Команда креативної агенції McCann Kyiv
Креативний директор: Юлія Сторчак
Копірайтер: Дар’я Тарасевич
Старший арт-директор: Володимир Кирилюк
Асоційований директор з обслуговування клієнтів: Ольга Кутузова
Старший акаунт-менеджер: Віктор Ільїн
Акаунт-менеджер: Юлія Андрушко
Продюсер: Юрій Склярук
Виробництво: Pronto Film
Режисер: Олександр Стеколенко
Другий режисер: Дмитро Хасанов
Оператор: Олена Чеховська
Художник-постановник: Альфія Рибянцева
Художник по костюмах: Марія Керо
Пивний стиліст: Анатолій Познанський
Грим: Ірина Солодовська
Кастинг: PAPAcasting Марина Турманідзе
Режисер монтажу: Вікторія Дворнікова
Колорист: Андрій Штерн
Виконавчий продюсер: Максим Асадчий
Лінійний продюсер: Ірина Шмотолоха
Продюсер постпродакшна: Назар Залуцький
Post-production: CoffeePost Postproduction
Sound: Євген Бедненко
За матеріалами прес-релізу