З самого початку задача idealers полягала в тому, щоб нативно ввести в меню KFC лінійку «Сальса», тобто позиції з традиційним соусом мексиканської кухні. Та після ресьорчу й опитувань виявилось, що для української аудиторії така пропозиція не стане унікальною, і мало хто зрозуміє її цінність. Тож бренд стратеги винесли вирок: за сальсою ніхто не прийде.
Тому KFC Україна оголошують про запуск нової лінійки з акцентом на улюблений продукт клієнтів – курку. Але під новим соусом, тобто в іншому вигляді. Це ніби продовження першої частини фільму, де головний герой той самий, але опинився в новій ситуації. Отож назва кампанії «KFCіквел» в креативників з’явилась сама собою, а слоган прозвучав так: «Та сама курка в новій ролі».
Основою рекламної кампанії стала тема кіно, а рекламне відео було створено у стилі трейлера з куркою одразу в багатьох ролях. В тому самому стилі були розроблені key-віжуали та візуальне наповнення для соціальних мереж. Маркетингова стратегія також охоплювала indoor і outdoor рекламу та співпрацю з блогерами.
Для просування KFCіквелу було вирішено запустити рекламу в мережі кінотеатрів Multiplex в блоку трейлерів та на екранах головного торгового центру столиці ТРЦ Gulliver.
Команда проєкту:
Агенція креативного маркетингу idealers
Project management: Вадим Гордєєв
Creative direction: Олег Свищ
Strategy: Роман Зотов
Copywrite: Володимир Олещенко
Art direction: Веніамін Крижанівський
Pr: Анна Давиденко
Продакшн idealers:
director/editing: Сашко Святський
DOP: Євген Козеко
Executive producer: Тетяна Павлюк
Food stylist: Юлія Маланюк
1AC: Іван Селюк
Focus pooler: Серафім Кусакін
Gaffer: Роман Панченко
Гріп: Денис Прокопенко
Spark: Євген Сідоренко
Rental: Patriot
Title design: Антон Щербік
Tracking: Олександр Литвиненко, Денис Бєляєв
Colorist: Ілля Пагорб
За матеріалами пресрелізу