Шляхом всеукраїнського опитування були визначені переможці спеціальної номінації “Gradus від народу” на конкурсах Ukrainian Creative Stories

Всеукраїнська Рекламна Коаліція та дослідницька компанія Gradus Research вперше в історії креативних конкурсів вирішили дізнатися, як відрізняється думка професіоналів світової рекламної індустрії та пересічних громадян, для яких саме ролики і створюються.

Комментарии 10627

Рекламні ролики для народного голосування були відібрані серед поданих на конкурси Ukrainian Creative Stories проєктів, реалізованих в Україні та українськими агенціями.

Визначення найбільш креативних рекламних роликів відбувалося шляхом маркетингового дослідження. Опитування проводилось дослідницькою компанією Gradus Research серед учасників єдиної смартфон-панелі в Україні у спеціальному додатку gradus.app. З огляду на те, що смартфон вже давно став продовженням нашої руки, опитування відбувається в експрес терміни – 1400 респондентів у віці 18-60 років, які проживають в містах 50тис+ відповіли на питання анкети протягом однієї доби 21 травня

Ролики, які взяли участь в оцінюванні споживачами:

1. Bayadera Group, Коньяк Коблево 

 video
2. АВК,Королівський шарм
 video
3. Parimatch
 video
4. Київськийвітамінний завод, Аскорбінка
 video
5. Vodafone,тариф Joice
 video
6. Новіпродукти. Non Stop. Energy Drink
 video
7. Люстдорф.На здоров’я безлактозне
 video
8. PepsiCo. Садочок
 video
9. Rabota.ua.Потрібні люди в потрібному місці
 video
10. KIVI TV
 video

Роботи, які перемогли в номінації «Gradus від народу» кардинально відрізняються від переможців, яких обрало професійне журі фестивалю, оцінюючи креатив, інноваційність, майстерність тощо. Прості ж українці, обираючи найкращі рекламні ролики, висловлювали свою народну любов.

Найбільше голосів отримав ролик «Садочок» (PepsiCo), створений BelkaStrelka – 22% українців віддали свої голоси за цей ролик.

Друге місце посів ролик «Аскорбінка» (КВЗ), створений BBDO – 15% українців віддали свої голоси за цей ролик.

Третє місце посів ролик «Королевам можна все» від ТМ Королівський шарм (АВК), створений студією Kinograf – 12% українців віддали свої голоси за цей ролик.

Переможці в якості нагороди від дослідницької компанії Gradus Research отримали можливість проведення маркетингових досліджень із споживачами із значними знижками.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода