#шотимочиш? Тицяй що хочеш

Головна ідея нової серії рекламних роликів Алло – досить «мочити», час купувати потрібні сучасні товари на маркетплейсі allo.ua. Один твій «тиць» здатний круто все змінити.

Комментарии 1015

У сучасному світі люди звикли спрощувати своє життя за допомогою різних девайсів і зручних функціональних товарів. Але знаходяться завзяті консерватори, які чинять опір усьому новому, потрапляючи при цьому в абсурдні ситуації. Про таких «умільців» у народі часто кажуть: «Оце він «мочить»!»

«Ми вирішили скористатися цим інсайтом, – зазначив Директор з маркетингу ГК Алло Артур Матковський. – Навколо нас сотні подібних історій і кожна унікальна по-своєму. Спеціально для нової кампанії був створений хештег #ШОТИМОЧИШ, щоб підписники соціальних мереж Алло змогли поділитися своїми абсурдними ситуаціями та пожартувати самі над собою».

Головна ідея нової серії рекламних роликів Алло – досить «мочити», час купувати потрібні сучасні товари на маркетплейсі allo.ua. Один твій «тиць» здатний круто все змінити.

 Redmi Note 8T
 MI TV
 Mi Scooter
 Mi Smart Band 4

Проект реалізований:

Команда Алло:

Chief Marketing Officer: Артур Матковський

Head of Marketing Communications: Ольга Яшина

Creative Head: Світлана Проців

Команда Production:

Post production: Кочур Юрій

Sound design: Олег Яремич

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода