У сучасному світі люди звикли спрощувати своє життя за допомогою різних девайсів і зручних функціональних товарів. Але знаходяться завзяті консерватори, які чинять опір усьому новому, потрапляючи при цьому в абсурдні ситуації. Про таких «умільців» у народі часто кажуть: «Оце він «мочить»!»
«Ми вирішили скористатися цим інсайтом, – зазначив Директор з маркетингу ГК Алло Артур Матковський. – Навколо нас сотні подібних історій і кожна унікальна по-своєму. Спеціально для нової кампанії був створений хештег #ШОТИМОЧИШ, щоб підписники соціальних мереж Алло змогли поділитися своїми абсурдними ситуаціями та пожартувати самі над собою».
Головна ідея нової серії рекламних роликів Алло – досить «мочити», час купувати потрібні сучасні товари на маркетплейсі allo.ua. Один твій «тиць» здатний круто все змінити.
Проект реалізований:
Команда Алло:
Chief Marketing Officer: Артур Матковський
Head of Marketing Communications: Ольга Яшина
Creative Head: Світлана Проців
Команда Production:
Post production: Кочур Юрій
Sound design: Олег Яремич
За матеріалами прес-релізу