Швидкий креатив про День народження і велииииикий вибір

Агентство mirrolab створило іміджеву рекламну кампанію за 3 дні

Комментарии 1724

АГРОМАТ — національна мережа магазинів, що спеціалізується на продажі плитки та сантехніки. У 2020 Агромат святкує свої 27. Дата не кругла, але згадати хотілося б. І нагадати, що за усі ці роки компанія зібрала найбільший вибір плитки і сантехніки. Креативне агентство mirrolab шукало дуже просте рішення, яке допоможе формувати важливу для бренду тотожність: Агромат = плитка і сантехніка.
Шукали, шукали і вигадали нове слово, яке може використати лише Агромат і ніхто інший. Слово, яке передає і розмір, і вибір, і саму назву мережі. А щоб зробити комунікацію ще помітнішою, поставили бренд-героя качечку у гордому агроматному ракурсі. Про День народження нагадали у дескрипторі, який теж говорить про продукцію мережі. Так за 3 дні створили бренду ще одну агроматну комунікацію.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода