Швидкий креатив за кліком серця – нова комунікація Shafa.ua

Агентство mirrolab та продакшн SKLO створили серію відеороликів для ТБ та Ютуб.

Комментарии 865

Shafa.ua — маркетплейс, де можна недорого купити брендову річ і легко продати щось із власного гардероба.

В креативному агентстві mirrolab вже розповідали про весняну Шафу, а тепер розповіли ще й про осінню, щоб нагадати про бренд з оновленою айдентикою та повідомленням — «речі за кліком серця». Словом, комусь підказати, а комусь нагадати, що на Шафі можна знайти речі, які западають в душу і живуть там довго і щасливо.

Часто ми купуємо речі не холодною головою, а за покликом серця. Бачиш сукню на екрані — а в голові вже танці, гуляння, флірт і купа компліментів. І ти вже будуєш плани, куди з нею піти, де посидіти, з чим поєднати. А вона досі там, в екрані. І від мрії до реальності лишається один клік. Тому в mirrolab не вигадували нічого кращого, а взяли новий слоган бренду і прямо показали, як воно, коли речі за кліком серця.

Так у роликах для ТБ та Ютуб показали цей «цукерково-букетний» період людей і речей, коли ти уявляєш себе з ними ще до того, як купити.

 video
 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода