Sigma запустила кампанію із морозивом для DN8 Shopping Space

Sigma розробила ідею та розмістила кампанію зовнішньої реклами для Dn8 Shopping Space із повідомленням «Лише шопінг». Ціль – пояснити аудиторії, для чого створений Dn8 та чим відрізняється від торгівельно-розважальних центрів.

Комментарии 863

Dn8 Shopping Space – 4 поверхи із сотнею європейських брендів преміум-класу, індивідуальних замовлень та лаунж-зонами. Це простір для людей, які приїжджають оновити гардероб і не хочуть відволікатися на зайве – тому тут немає ні фудкортів, ні розважальних зон, ні мас-маркету.

Про позиціювання та переваги Dn8 Sigma розповіла у креативі із повідомленням «Лише шопінг. 4 поверхи – 100 брендів, 0 фудкортів». Для візуалізації ідеї взяли фото морозива… та замінили все морозиво в ньому на одежу преміум-класу.

Як кажуть креативники Sigma, це той випадок, коли ідея була вже в брифі. Клієнт чітко розумів, в чому його сила, тому агентству залишилося побачили потрібні слова, відкинути зайве, придумати візуальний образ та розмістити.

 video

Команда проекту:

Креативний директор – Ждан Забашта

Креативний копірайтер – Юля Вівчарик

Дизайнер – Лариса Завидовська

Керівник медіагрупи – Наталія Ясєнєва

Медіабаєр – Стас Гріщук


Dn8
Директор – Павло Передистий

Менеджер з маркетингу та реклами – Станіслава Денисенко

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода