Бренд glo™ (Бритіш Американ Тобакко) у своєму фірмовому стилі обрав яскравий і неформальний способ прокомунікувати розмаїття смаків для glo™ HYPER — залінкувати смак і музику, зануривши прихильників бренду у неймовірну атмосферу на масштабній онлайн-вечірці.
розповів старший бренд-менеджер glo™ Костянтин Білоцерківський
Задля максимального ефекту обрали стратегію снігового кому — розділили комунікацію на 4 хвилі, кожна з яких доповнювала і збагачувала попередню, сприяючи зростанню зацікавленості у проєкті. Інформаційним партнером Музичного HYPER Set’у стало видання JetSetter. До анонсування були залучені блогери та лідери думок, та й на сам івент запросили відомих гостей — DJ Олімпія Вайтмусташ, Іван Кришталь, Ярослав Князев, Андрій Гонковський і блогерка-мільйонниця Таня Пренткович приєдналися у студії до ведучого заходу Володимира Остапчука.
поділилася Наталія Подольська, PR-директорка Digital Chain.
Ключовий момент організації івенту саме в онлайні — продумана до секунди програма, репетиції та безліч врахованих дрібниць. Переключення камер, час для артистів, щоб перевести дух між піснями та перейти зі сцени до бренд-зони, розваги між блоками, аби івент був цікавим та захоплюючим для глядачів по той бік екранів — все це треба врахувати та ретельно опрацювати. Тим більше коли онлайн-трансляція івенту проходить одночасно на двох крупних майданчиках — YouTube-каналі glo Ukraine та платформі MEGOGO LIVE. Запис вечірки на Youtube-каналі glo Ukraine в продовжує набирати перегляди і зараз — цікавий формат і програма шоу приваблюють глядачів і після онлайн-ефіру.
Онлайн-вечірка Музичний HYPER Set пройшла 26 листопада, але враження від неї лунали в мережі весь перший тиждень грудня. Загалом проєкт перевиконав поставлені KPI по кожній з чотирьох хвиль, зібравши понад 50 виходів у ЗМІ, більше 350 згадувань у соціальних мережах KOLів та артистів та загальне охоплення аудиторії 18+ у понад 4 мільйони. Крім того, треки з Музичного HYPER Set’у кілька разів очолювали українські чарти Youtube music, Apple music та Spotify.
Подивитися, як це було, та зануритися в насичену атмосферу бекстейджу проєкту Музичний HYPER Set можна в яскравому ролику MAKING OF.
За матеріалами прес-релізу.