Сінево демонструє побут своїх працівників-перфекціоністів

Агенція HOSHVA DGTL показали, як чіткі стандарти роботи в міжнародній компанії Сінево впливають на поведінку її працівників у повсякденному житті

Комментарии 850

Вже більше трьох років команда агенції працює над digital-експертизою для бренду Сінево. В 2018 році стало зрозуміло, що мережі інтернет недостатньо, щоб донести основні переваги компанії до широкого загалу. Тому було прийняте рішення вийти з рекламною кампанією на ТБ, задля більшого охоплення споживачів.   

У нових відео для лабораторій Сінево HOSHVA DGTL продемонстрували, як точність співробітників відображається на їхньому побуті: під час прибирання вітальні та на кухні – під час приготування їжі.

І ця звичка аж ніяк нікому не шкодить. Дуже навіть навпаки. Ідеальна кімната для прийому гостей та корисний смачний сніданок, приготований вчасно.

“Ми вже не перший рік співпрацюємо з компанією Сінево та на власному досвіді відчуваємо цінність міжнародних стандартів та процедур. І хоча це звучить не дуже людяно, насправді чіткі дії всіх співробітників складаються у процес, який дбає про кожного споживача” – говорить директор агенції HOSHVA DGTL Наталія Поташева.

Між іншим, це перший вихід Сінево на ТБ. У майбутньому компанія планує продовжити будувати охоплення у цьому каналі комунікації. Тож чекаємо на нові, не менш точні роботи.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода