Цифрові люди від NeuraLoom: зроблено для України

Технологія цифрових людей в унікальний спосіб поєднує штуч-ний інтелект та людське спілкування

Коментарі 1211

У повсякденному та діловому житті люди у цілому світі все більше віддають перевагу цифровим комунікаціям. Цифрові технології постійно вдосконалюються (чат-боти, віртуальні асистенти), але водночас люди шукають саме людського спілкування. І воно стає розкішшю в сучасному світі.

Цю проблему здатна розв’язати цифрова людина. Завдяки штучному інтелекту вона спілкується і реагує так само як жива. Цифрова людина не тільки надає інформацію, але й взаємодіє з співрозмовником, використовуючи вербальні та невербальні засоби: змінює тон голосу та вираз обличчя.

При цьому цифрова людина, на відміну від живого консультанта, доступна для спілкування у режимі 24/7 і володіє необмеженою кількістю інформації, надаючи відповіді миттєво.

За допомогою технології цифрової людини креативники та маркетологи можуть перетворити будь-яку ідею на оригінальну, захопливу та вірусну. У результаті компанії взаємодіятимуть з великими аудиторіями на новому емоційному рівні, спілкуючись особисто з кожним споживачем в усіх необхідних медіа-каналах.

Перша цифрова людина в Україні

На українському ринку першим прикладом використання цієї технології стала цифрова жінка у вишиванці кольору хакі – символічний образ України під час війни.

Цю цифрову людину створила компанія NeuraLoom.ai для відео-презентації Ukrainian Advertising Industry At the War, яку Всеукраїнська Рекламна Коаліція (ВРК) підготувала в рамках Ukrainian Creative Stories. У відео розповідається, як українські креативники відреагували на російську агресію, про соціальні проєкти та про відповідь національного бізнесу на війну.

Костянтин Лазебник, директор з розвитку ВРК:

«Дуже сподобалося, що створили цифрову людину під наше завдання. Технологія класна та дуже актуальна! Плануємо користуватись нею і надалі. Важливо, що можна використовувати декілька мов. І я можу сам створювати велику кількість відеороликів за короткий час. Особливо важливо це зараз, коли щодня потрібно видавати велику кількість контенту».

Що можна робити з технологією цифрових людей?

Генерувати реалістичні відео з людьми: швидко, легко та без додаткових витрат на виробництво створювати рекламні ролики, промо-відео або SMM-контент. Потрібно мати лише текст. Відтепер будь-який контент можна перетворити на відео за декілька кліків.

Перетворити героя бренду на інтерактивного, емоційного персонажа, діджитал інфлюенсера, з яким можна спілкуватися мультиканально. Більше не потрібно узгоджувати сценарії, сторіборди та створювати анімацію. Натомість -- робити безліч роликів, швидко реагуючи на інформаційні приводи та тестувати різні повідомлення для різних аудиторій.

Перетворити знаменитість на цифрову зірку: зробіть із селебріті цифрову людину та забудьте про витрати на зйомки, квитки та готелі. Відтепер реклама не обмежується роликом, бордом і брендуванням станції метро. Цифрова селебріті може спілкуватися від імені бренду у необхідних медіа-каналах персонально з кожним споживачем. З цифровою зіркою можна нескінчено створювати ситуативні кампанії, наприклад, вірусні відеопривітання на свята.

Створити відео-бота: інтеграція цифрової людини з чат-ботом замінює листування з роботом, яке всі ненавидять, на емпатичне людське спілкування.

В умовах епідемії коронавірусу та війни людям потрібен швидкий та якісний віддалений сервіс. Водночас навантаження на служби підтримки компаній з великою кількістю клієнтів значно зросло.

Відеобот зі штучним інтелектом розв'язує проблему із навантаженням служби підтримки та підвищує лояльність клієнтів. Більше ніяких очікувань та прослуховувань “Ваш дзвінок дуже важливий для нас, ви 151-й в черзі”, а коли все ж таки вдасться з’єднатися з оператором, він повідомляє, що прозвучала сирена повітряної тривоги та він має спуститися в бомбосховище…

Цифровий співробітник доступний в будь-який час і може обслуговувати будь-яку кількість клієнтів одночасно.

З допомогою відеоботів легко створювати клієнтські сервіси: наприклад, можна зробити відеобота-психолога для реабілітації військових.

Масштабувати кращих спеціалістів по роботі з клієнтами: консультантів, продавців тощо. В будь-якій компанії є спеціалісти, ефективніші за інших співробітників. Технологія цифрових людей дозволяє, щоб всіх клієнтів обслуговував ваш найкращий спеціаліст.

Створювати відеокурси або масштабувати існуючі курси на зарубіжні ринки без організації зйомки та/або аудіозапису. Цифровий викладач розмовлятиме будь-якою мовою з правильним ліпсинком (засіб створення відеоматеріалів, при якому персонаж відкриває рот, зображуючи вимову слів. Назва походить від слів lips (губи) та synch (синхронізація).

Створювати ведучих онлайн та офлайн-заходів, ТБ-передач та онлайн-стрімів. Цифрових ведучих легко вбудовувати в сайти, мобільні програми, месенджери і платформи для онлайн-конференцій, такі як Zoom, Google Meet та Skype. Завдяки PowerPoint-плагіну цифрові люди також інтегруються у презентації.

«Мені потрібно робити велику кількість презентацій. Думаю, що набагато краще використовувати цифрових людей, ніж стандартні, нудні написи. Це і картинка, і голос, і динаміка. Набагато краще сприйняття», — каже Костянтин Лазебник.

Стираючи межу між реальністю та віртуальністю

Цифрові люди революціонізують усі сфери, де існує відеоконтент. Наприклад, в індустрії стрімінгу відтепер можна модифікувати відеопотік у режимі реального часу. Уявіть: у гейм-стрімера в бластері закінчується енергія, але тут в бластер вставляється батарейка Duracell, голова стрімера перетворюється на голову рожевого кролика — символ бренду, який захоплено вигукує: «Жодна батарейка не витримає стільки, скільки ця!».

Все, що можна уявити, тепер реально зобразити і інтегрувати у прямому етері!

Технологія створення цифрових людей вже доступна в Україні.

Для підтримки українських рекламних агенцій -- членів ВРК -- компанія NeuraLoom.ai до закінчення війни робить усі пілотні проєкти з використанням цифрових людей безплатно!

Розширюйте свої можливості. Будьте першими, хто використає нову технологію!

 video
Обговорити з іншими читачами:
Погода