Ситуація на алкогольному ринку в період карантину в Україні

Місяць карантину в Україні істотно не вплинув на загальні обсяги продажів алкоголю. Міцний алкоголь продемонстрував незначне зростання на кілька відсотків, а категорії українського вина, ігристі й вермути навпаки трохи просіли, повідомляє прес-служба Bayadera Group.

Комментарии 1281
Ми можемо констатувати, що зросли продажі горілок Bayadera Group – на 4-5% порівняно з відповідним періодом 2019-го року. Ми помітили тренд, коли люди почали значно більше витрачати на продукти харчування, проте частіше купувати алкоголь почали саме чоловіки – з цим пов’язане незначне збільшення продажів міцного алкоголю.

Що стосується імпорту, то лише за місяць карантину продажі Bayadera Group Імпорт зросли на 20% за рахунок іноземного міцного алкоголю. Цей тренд вважаємо тимчасовим, бо українці напевно запасалися улюбленими марками через страх дефіциту. Проте можемо заспокоїти – ми продовжуємо співпрацю з нашими іноземними партнерами, і хоча терміни доставки стали довшими і логістика подорожчала, але відчується лише дефіцит товарів з Італії.

Ще один тренд – зростання продажів онлайн. Хоча українські споживачі продовжують віддавати перевагу офлайн супермаркетам, проте продажі онлайн лише за місяць виросли у кілька разів і ця тенденція буде зростати – кілька всеукраїнських мереж супермаркетів вже заявили про розвиток власних сервісів доставки, перший винний маркет Bayadera Group - Wine Wine почав доставляти у Києві.

У квітні прогнозуємо, що обсяги продажів алкоголю всіх категорій не будуть істотно змінюватися. Не має причин і для подорожчання. Можливе зростання продажів українського вина в період святкування Великодня. А ось зростання імпорту, вірогідно, трохи призупиниться.

За матенріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie