Skykillers спільно з ТМ “Бащинський” створили сімейку Мініків

Агенція цифрових рішень Skykillers спільно з ТМ “Бащинський” створили новий бренд сосисок для дітей.

Комментарии 740

Новий бренд — не просто харчовий продукт. Для агенції і клієнта соціальна відповідальність не просто слова з фестивальних кейсів. До комунікаційного проекту для підтримки запуску продукту використали великий бекграунд соціальних проектів та роботи з дітьми і їх батьками.

Skykillers провели багато досліджень і виявили головні дитячі страхи: бути незрозумілими, не влитися в нову компанію, не подружитися з іншими дітьми. Залишитися одинаками. А дорослі давно забули як це — бути дітьми, тож вирішити проблеми своїх чад буває важко. Агенція вирішила допомогти, створивши сімейку Мініків.

У комунікації, яка супроводжуватиме запуск продукту, агенція, вустами сімейки, допоможе дітям соціалізуватися, а батькам — соціалізувати дітей. У партнерстві з дитячими психологами, сімейка буде давати поради щодо виховання і соціалізації, ролей у сім’ї, спілкування, підтримки, емоційної стабільності. Все це у форматах коротких постів, довгих статей та інтерактивних вебінарів. Для дітей готуються підборки хайпового та освітнього контенту, рецепти, луки одягу та багато іншого. Слідкуйте за корисним контентом на Facebook-сторінці Мініків та шукайте новий продукт на полицях магазинів.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода