Слідство веде Vertigo: агенція розробила брендинг для фестивалю електронної музики Brave! Factory 2020

Як кортіло сказати раніше, і ось нарешті можемо заявити відкрито! Цього року команда Vertigo стала творчим партнером Brave! Factory 2020

Комментарии 1653

Ми створюємо всю візуальну комунікацію для фестивалю: айдентику, афіші, ідеї та продакшн відеороликів, тонни smm-контенту та багато чого іншого. 

“Мабуть, у кожного є таке місце, де можна відпочити подумки. Так от уявіть, що ви співпрацюєте з людьми, які це місце створили. І хоча ми у Vertigo вже не вперше робимо контент для клієнтів мрії, історія з Brave! Factory особлива.
Мені дуже близька філософія команди Closer. Хлопці не шукають легких шляхів і стараються бути найкращими у всьому — від самих вечірок і фестивалів до їх оформлення, виробляючи вручну те, що можна було б діджиталізувати (але втратити при цьому сутність). Дуже імпонує квантовий стрибок, який вони зробили за сім років існування арт-центру. Нехай не прозвучить скромно, та це можна порівняти з філософією Vertigo, тому пірнати у проєкт було особливо заманливо”.

Денис Мартинов, Managing Director Vertigo

“Brave! Factory — це неймовірна атмосфера, особливий вайб. Щось незбагненне й неосяжне, але відчутне та знайоме: те, що не можна не впізнати. Саме тому дух фестивалю став головним персонажем комунікації, це він пробуджує в охоронці непозбувну бентегу та жагу пошуку,”

— каже Влад Войцеховскі, Creative Director Vertigo.


До серпня, коли відбудеться івент, ще довго чекати. Але вже зараз айдентика і візуальні матеріали події дають фанам можливість долучитися до розслідування, проаналізувати всі зв’язки та спробувати відшукати дух Brave! Factory.
 Brave Factory Teaser
Загалом роликів, що анонсують лайнап, буде декілька. Як все виглядатиме в підсумку — секрет, але маємо вже підказку: дослідження охоронця не будуть марними. Зрештою, він знайде відповіді та покаже нам загальну картину подій.
Та крім свіжоспеченого відео, ми зробили чимало графічного хендмейду. Аби розуміти рівень занурення у проєкт, навіть афіша й аватарки для соцмереж були створені вручну. Цьогорічний логотип фестивалю створили з картону та додали йому реального об’єму. Все було в кращих традиціях крафтового дизайн-навіженства: з промочуванням листів у каві, вирізанням та приклеюванням букв власноруч.
“Межі виконаної роботи розбурхують свідомість, як і думка, що все це побачать мільйони людей не лише в нашій країні. Станом на сьогодні ми разом з командою Closer вже згенерували ключову ідею та графічний образ фестивалю. Першою ластівкою став тизерний ролик, який ми створили, зібравши круту арт-команду. Зокрема, режисерами відео стали Петро Стороженко та Сергій Шевцов. Попереду ще багато задач і це дуже потужний мотиваційний двигун, який доставляє нас на роботу з турбо-позитивом”.

Макс Балашов, Head of Art Vertigo

Словом, творче дослідження триває. Keep tuned!

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie