Слідуючи сучасним тенденціям

Команда експертів з компанії Zendesk розглянула дані 45 000 підприємств, що користуються її послугами у 140 країнах. Вони порівнювали, як клієнти використовують Zendesk, з думками клієнтів, агентів, керівників служб підтримки та начальників відділів продажів. За допомогою цієї інформації експерти визначили п’ять топових тенденцій в галузі.

Комментарии 911

Команди з високою ефективністю вдвічі частіше використовуватимуть омніканальні рішення, що поєднують підтримку клієнтів, самообслуговування, чат або телефон.

Спілкування

Клієнти хочуть спілкуватися з бізнесом, як це роблять із родиною та друзями. Канали, такі як чат, месенджери в соціальних мережах, ком’юніті та сервіси самообслуговування, стають все більш популярними. Бізнеси, які взаємодіють із клієнтами через ці канали, вдвічі частіше забезпечують кращий customer experience, оскільки клієнти очікують на швидку, персоналізовану підтримку.

Функціонувати як одне ціле

Клієнти не розглядають продажі та підтримку як окремі команди, коли вони взаємодіють з вашою компанією, і ви також не повинні. Недостатньо вести облік того, як клієнти спілкуються з службою підтримки та представниками продажів. Інвестуйте в інтегрований інструмент, який надає можливість командної роботи з даними клієнта.  Це спростить спілкування з клієнтом і взаємодію між командами на вашій стороні.

Підключіть дані клієнта

Настав час відслідковувати дані клієнтів, для забезпечення більш персоналізованої взаємодії з клієнтами і вберегти їх від необхідності повторюватися. Найбільш ефективні команди використовують CRM від Zendesk, щоб мати всебічну картину про своїх клієнтів і взаємодіяти з ними на персональному рівні

Піднімайте ставки з ШІ

ШІ (штучний інтелект) набирає обертів, впливаючи на клієнтський досвід. Компанії, що використовують ШІ, підвищують продуктивність менеджерів служби підтримки, швидше розбирають тікети (звернення до підтримки) та збільшують рівень задоволення клієнтів. Високопродуктивні служби підтримки також використовують ШІ для розробки стратегії самообслуговування. Насправді 84% менеджерів, які використовують ШІ, щоб допомогти клієнтам, створили стратегію самообслуговування.

Зробіть їх пріоритетними

Інвестуйте в людей, які найбільше співпрацюють із клієнтами - вашу організацію з клієнтами. Ознайомте свою команду з повним контекстом щодо їхньої ефективності та способів покращити якість роботи з клієнтами.

Якщо хочете переорієнтувати свій бізнес на користь інших людей у вашому регіоні, отримайте більше інформації Zendesk від офіційного представника компанії Techsvit.

Команда Techsvit готова запропонувати Вашому бізнесу:

  • 30 днів безкоштовного trial періоду на всі продукти Zendesk
  • можливість оплати в різних юрисдикціях
  • можливість оплати в різних валютах (UAH/USD/EUR/QAR)
  • в Україні - оплата по безготівці в гривні, з пакетом усіх необхідних документів для бухгалтерії
  • дизайн системи (підбір оптимальної конфігурації рішення або рішень для вирішення бізнес задачі)
  • інтеграція рішення в it інфраструктуру вашого бізнесу
  • підтримка на всіх етапах, від консультації до впровадження
  • привабливу цінову пропозицію

На правах реклами

Обсудить с другими читателями:
Погода