«Ми постійно працюємо над розширенням асортименту, щоб відповідати запитам споживачів і саме тому ТМ «Уманський лимонад» поповнилася новинкою. Тепер, окрім класичного «Уманського лимонаду», з’явився яблучний. Найближчими днями його можна буде знайти на полицях роздрібних магазинів та мережевих супермаркетів», - розповфдаютьу прес-службі компанії «Уманьпиво».
Лимонад готують зі спеціально підготовленої і очищеної води, цукру та яблучного соку. Вміст натурального соку зі стиглих та солодких українських яблук робить напій смачним та освіжаючим.
Напій буде представлений у чотирьох форматах упаковки: ПЕТ-пляшках об'ємом 0,5 л, 1,5 л, та у склі об’ємом 0,5 та 0,33л.
«Донедавна наш лимонад був представлений лише у двох форматах – скляна пляшка об’ємом 0,5 літрів та пластикова пляшка, об’ємом 1,5 л. Проте відтепер улюблений напій не лише з новою та яскравою етикеткою, а ще й і у новому форматі – елегантній та зручній скляній пляшці об’ємом 330 мл. Більший вибір форматів дозволить нашим прихильникам обирати найзручніший для кожного. До того ж формат 0,33 буде зручним для наших найменших прихильників», - каже СЕО компанії «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
Нагадаємо, що ТМ «Уманський лимонад», яка належить пивоварні «Уманьпиво», представлена двома смаками: класичний та яблуко. У складі лимонаду немає штучних барвників і підсолоджувачів.
Лимонад готують зі спеціально підготовленої і очищеної води, цукру та яблучного соку. Вміст натурального соку зі стиглих та солодких українських яблук робить напій смачним та освіжаючим.
Напій буде представлений у чотирьох форматах упаковки: ПЕТ-пляшках об'ємом 0,5 л, 1,5 л, та у склі об’ємом 0,5 та 0,33л.
«Донедавна наш лимонад був представлений лише у двох форматах – скляна пляшка об’ємом 0,5 літрів та пластикова пляшка, об’ємом 1,5 л. Проте відтепер улюблений напій не лише з новою та яскравою етикеткою, а ще й і у новому форматі – елегантній та зручній скляній пляшці об’ємом 330 мл. Більший вибір форматів дозволить нашим прихильникам обирати найзручніший для кожного. До того ж формат 0,33 буде зручним для наших найменших прихильників», - каже СЕО компанії «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
Нагадаємо, що ТМ «Уманський лимонад», яка належить пивоварні «Уманьпиво», представлена двома смаками: класичний та яблуко. У складі лимонаду немає штучних барвників і підсолоджувачів.
За матеріалами прес-релізу