Смерть Єлизавети II дала найбільший сплеск трафіку британських новинних ЗМІ з часів виборів-2020 у США

Видання The Guardian продало вдвічі більший тираж своєї газети, а середня частка аудиторії Sky News TV зросла на 116%.

Коментарі 985
Смерть королеви Єлизавети II спричинила найбільший сплеск трафіку у британських новинних ЗМІ з часів виборів-2020 у США. Про це пише PressGazette.

Так, наступного дня після смерті королеви газета The Guardian вийшла з найменшою кількістю сторінок, присвячених новинам, серед усіх британських національних газет, але при цьому її продажі вдвічі перевищили очікуваний рівень.

Представник Guardian News and Media також повідомив, що відвідуваність сайту у день смерті Єлизавети II досягла понад чверті мільйона переглядів сторінок за хвилину, і майже половина цієї аудиторії прийшлася на екстрені новини про смерть королеви.

У той же час The Guardian опублікувала листи читачів, які критикували «безперервне висвітлення» та закликали «не приєднуватися до істерії та інфантильності решти британських ЗМІ».

The Telegraph, як повідомляється, на тлі подій у королевській родині зафіксовав рекордний рівень залучення передплатників та високий рівень трафіку від непередплатників. Крім того, у видання 8 вересня була рекордна кількість читачів у додатку та найбільша кількість переглядів на сайті з листопада 2020 року, місяця останніх виборів у США. Соцмережі видання, як повідомляється, охопили аудиторію в понад 10 млн людей.

Трансляція Sky News TV з четверга по неділю охопила 6,48 млн людей, середня частка аудиторії зросла на 116%. У суботу з 10:00 до 12:00 одночасно 623 300 глядачів дивилися Sky News, щоб спостерігати за офіційним призначенням Чарльза королем.

Крім того, з четверга по неділю 14,2 млн унікальних користувачів відвідали сайт і застосунок Sky News, а відео набрали 9,7 млн переглядів. У соцмережах відеоконтент Sky News було переглянуто понад 150 мільйонів разів у період з четверга по неділю.

Продажі газети Daily Express, яка регулярно публікує репортажі про членів королівської сім’ї, у п’ятницю зросла на 75% порівняно зі звичайним тиражем.

Нагадаємо, 8 вересня у соцмережах поширювали фейковий твіт від нібито The Guardian про смерть королеви, також цю новинну випадково опублікувала ведуча BBC World Ялда Хакім. Проте згодом того ж дня стало відомо, що інформація підтвердилася – Єлизавета II дійсно пішла з життя. 

За матеріалами Detektor.media
Обговорити з іншими читачами:
Погода