Якщо ікра — то на Новий рік, а якщо оселедець — то під шубою. Уявлення про те, як і коли їсти рибу й морепродукти, у нас застрягло в «совкових» традиціях.
На противагу цьому бренд NORVEN — зі своїм європейським асортиментом і норвезькою якістю — прагне не просто відкривати українцям природно якісний смак улюбленого продукту, а розширити на нього погляд далі святкового делікатесу.
Бренд довірив Doris Advertising взятися за активний супровід своєї сторінки у Facebook, у рамках чого закріпити асоціацію NORVEN з Норвегією як знаком якості й популяризувати рибний раціон як частину здорового й смачного харчування щодня.
Концепт «норвезького друга» й сторителінг із персонажами
Щоб швидко заволодіти увагою і довірою аудиторії, Doris Advertising побудували для NORVEN комунікацію навколо статусу простого й дотепного «норвезького друга» — norsk venn, що й лежить у назві бренду.
Звідси ідея відійти від звичних продуктових постів і взяти за ключовий інструмент комунікації сторителінг із персонажами. Аудиторія була спантеличена й водночас підігрівалася інтересом, коли на сторінці з’явилася яскрава впізнавана парочка з Норвегії Ґутфрід і Ребека :)
Історії і енергійний тон оф войс дозволили бренду невимушено налаштувати теплий конект з аудиторією: презентуючи свої переваги, ділячись рецептами, знайомлячи зі скандинавським лайфстайлом і навчаючи норвезьких слів.
Як і в текстах, на зображеннях теж створювались різноманітні сюжети для підсилення посту: реалістичні фото в поєднанні з мальованими елементами й флетовими фонами дали для цього прекрасні можливості. А щоб публікації NORVEN легко впізнавалися у стрічці, незмінною була присутність брендового фрейму і повторюваних об’єктів.
Оновлення візуалу й розширення форматів контенту
Коли в NORVEN стався ребрендинг, агенція отримала виклик швидко оновити візуал сторінки, щоб він допомагав звикнути до нової упаковки. Але важливо, щоб при цьому пости бренду не почали губитися.
Тому дизайнери додали в публікації кольори й елементи нового фірмового стилю, але залишили традицію використовувати фірмовий фон і поєднувати фото з графічними елементами — головні фішки, які виділяли контент NORVEN.
А щоб ще більше увиразнити присутність бренду в стрічці й підвищити потенціал спільноти щодо охоплення користувачів, на сторінку інтегрували всі найтрендовіші формати контенту: зображення з реакціями, довгопости, фототрійки, 3D-зображення.
Менше історій, більше знань: еволюція від друга до експерта
Після року SMM-супроводу команді й клієнту стало зрозуміло, що аудиторія сторінки NORVEN виросла: її прихильники потребували більше корисного контенту. Doris Advertising взяли курс на раціоналізацію і допомогли «норвезькому другу» вирости до експерта й порадника.
Традиція ділитися пінтерест-сніданками й надихати скандинавським лайфстайлом залишилася. Однак тепер бренд більш глибоко пояснював, як забезпечує якість і свіжість своєї продукції і як намагається відповідати запитам сучасного споживача.
Перехід до нової концепції підкреслили й візуалом: фановість змістила стриманість із мінімальною кількістю графіки й продуктом як незмінно головним героєм зображень.
Результати
Гнучкість комунікації, сторителінг із характерними персонажами, тематичний контент і візуал та влучання у тренди — комунікаційна агенція Doris Advertising якісно прокачала відомий бренд у Facebook.
Кількість прихильників бренду зросла майже вчетверо. NORVEN став провідником у світ справжнього норвезького продукту, якому довіряють, і популяризатором європейської культури харчування, якого хочеться наслідувати.
Щомісяця сторінка NORVEN охоплює 300–350 тис. унікальних користувачів — це в 2,5 раза більше, ніж очікувалося.
Та найпоказовіший результат — взаємодія аудиторії. Публікації спільноти шерять, активно лайкають і залишають під ними позитивні коментарі.
Співпраця Doris Advertising із NORVEN триває. Із 2021 року агенція супроводжує сторінку бренду також і в Instagram. Тож більше креативних рішень і кількісних досягнень — ще попереду.
За матеріалами прес-релізу