Рішення
Провели дослідження з аудиторією бізнесу і глибинні інтерв'ю з блогерами. Дослідження проводимо в форматі опитування. Отримали до 50 відповідей.
Виділили основні сегменти брендів, які найчастіше співпрацюють з блогерами і визначили мотивацію кожного сегменту. Для великих компаній важливо отримати охоплення від співпраці з блогерами, а ще, щоб все було юридично оформлено. Малому і середньому бізнесу потрібні продажі.
Серед блогерів наша цільова - мікроблогери. Всі знають блогерів мільйонників, але знайти класний акаунт мікроблогера, ще той челендж. І невеликі блогери також хочуть почати співпрацювати з брендами.
Візуальна концепція
Це той випадок, коли створювали візуал без брендбуку. Адаптували дизайн, виходячи з кольорів і логотипу. Круг став основним акцентом.
Сторіс
Пости
Хайп та негативні історії не про нас, тому зробили акцент на користі. Детально розповіли про платформу, основні переваги.
Таргетована реклама для брендів
Основна ЦА - бренди, які хочуть почати співпрацювати з блогерами.
Результати
Команда Bloggermall отримала готові креативи для запуску реклами в соц. мережах, детальний гайд по SMM, меседжі і аватари своєї ЦА. До платформи долучилося 200 блогерів.
За матеріалами прес-релізу