SMM стратегія від Leletko&Pronyk для нової платформи для роботи з блогерами

Bloggermall - нова платформа для роботи з блогерами. Завданням Leletko&Pronyk було створити SMM стратегію. Щоб команда краще розуміла аудиторію, її потреби та основні меседжі.

Комментарии 1096

Рішення

Провели дослідження з аудиторією бізнесу і глибинні інтерв'ю з блогерами. Дослідження проводимо в форматі опитування. Отримали до 50 відповідей.

Виділили основні сегменти брендів, які найчастіше співпрацюють з блогерами і визначили мотивацію кожного сегменту. Для великих компаній важливо отримати охоплення від співпраці з блогерами, а ще, щоб все було юридично оформлено. Малому і середньому бізнесу потрібні продажі.

Серед блогерів наша цільова - мікроблогери. Всі знають блогерів мільйонників, але знайти класний акаунт мікроблогера, ще той челендж. І невеликі блогери також хочуть почати співпрацювати з брендами.

Візуальна концепція

Це той випадок, коли створювали візуал без брендбуку. Адаптували дизайн, виходячи з кольорів і логотипу. Круг став основним акцентом.

Сторіс

Пости

Хайп та негативні історії не про нас, тому зробили акцент на користі. Детально розповіли про платформу, основні переваги.

Таргетована реклама для брендів

Основна ЦА - бренди, які хочуть почати співпрацювати з блогерами.

Результати

Команда Bloggermall отримала готові креативи для запуску реклами в соц. мережах, детальний гайд по SMM, меседжі і аватари своєї ЦА. До платформи долучилося 200 блогерів. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода