Маркетингова агенція Brain Tank створила для молочного бренду «Слов’яночка» компанії PepsiCo Україна ролик, що смачно розповідає про новий продукт – м’які кисломолочні сири з фруктовими наповнювачами. У новому відео глядачі можуть побачити стіл зі сніданком з точки зору продукту.
В рамках кампанії з виведення на ринок нової лінійки м’яких кисломолочних сирів бренду «Слов’яночка» з молочного портфелю PepsiCo Україна команда маркетингової агенції Brain Tank розробила й зняла для нового продукту серію діджитальних роликів, що вирізняються цілою низкою цікавих знахідок. Стратеги агенції визначили ключову ситуацію споживання нового продукту — сніданок, а креатив отримав завдання знайти нестандартний та видовищний погляд на ранковий стіл. Цікавий факт: продуктову частину ролика — цілий набір здорових продуктів, продакшн-департамент агенції не зняв, а змоделював у 3D: глядач бачить мюслі, мед, ягоди ніби очима волоського горіха, який пробирається поверхнею столу до героїні ролика. Просторове моделювання продуктів сніданку дозволило досягти «безшовності» картинки, завдяки чому глядач сприймає зображення як натурову зйомку.
Більше деталей можна на власні очі побачити у “MakingOf”-відео: