Раніше G-Star працював з Pharrell Williams, зіркою шахів Magnus Carlsen, футбольним клубом Borussia Dortmund (з його величезною базою фанатів) та феноменом Формули-1 Max Verstappen. Цього разу настала черга Snoop D-O з подвійним G.
Останні кілька років G-Star зосередились на комунікації зі словом «fit». На що ви звертаєте увагу, коли приміряєте нові джинси, особливо жінки? Правильно, на вашу попку. А хто знавець гарних попок? Ну, правильно Snoop Dogg.
Ismael, креативний директор в минулому та співвласник Pink Rabbit, розповідав про роботу: «У креативної агенції The Family виникла ідея звернутися до Snoop Dogg. Виявилося, що зірки зійшлись – Snoop подобався бренд, а також ще він працював над випуском нового альбому «Say it Witcha Booty».
Також важливо відмітити, що бренд хотів візуалізувати «ідеальну попку в ідеальних джинсах» переважно графічно, адже в ці дні не можна бути занадто сексистським. Це мало виглядати як сучасний фільм про Джеймса Бонда з таким самим стилем, класом та невимушеною сексуальністю».