Солодка знижнямба: казкові створіння живуть у світі фентезі від АЛЛО

До початку осіннього промо інноваційний ритейлер АЛЛО спільно з брендинг агентством TS/D випустили рекламну кампанію в стилі фентезі «Солодка знижнямба».

Комментарии 1086

Глядачі опиняються у світі, де настав справжній позитиць: рожеві острови, хмари солодкої вати і гаджети, які легко можна зібрати прямо в небі. Залишилося тільки вибрати, хто вас туди домчить: казковий нарвал або може упряжка з милим драконом?

Традиційно апогеєм поточного промо циклу виступає Black Friday. «Наші осінні промо кампанії до «Чорної п'ятниці» історично були провокаційними – трилери з елементами хорору і містики. Згадати хоча б «Жоский зниждець» або «Ціни Яд», похідні від яких ставали іменами загальними та широко обговорювалися в тусовці. Але в рік локдаунів і глобальних потрясінь ми вирішили відійти від такої концепції й навпаки порадувати глядачів чимось легким, приємним і казковим, зберігши при цьому фірмовий підхід до копірайту», – говорить Артур Матковський, Chief Marketing Officer АЛЛО.

«Кожен з нас іноді мріє опинитися у казці. Ми вирішили реалізувати цю мрію і перенести наших глядачів у світ, де все можливо: наприклад, полетіти у хмари на динозаврі, як у відомому фільмі «Нескінченна історія», і легко дістатися саме до того, чого хочеться. А ще – отримати фантастичні знижки на улюблені гаджети», – резюмує Матковський.

І презент для тих, хто дочитав до кінця – «Позитицьні стікери».

 video

Команда творців промо «Солодка Знижнямба»

АЛЛО:

Chief Marketing Officer Артур Матковський

Head of Marketing Communications Ольга Яшина

Creative Head Світлана Проців

TS/D Agency:

Дмитро Цапко – Ідея, Арт-дірекшн

Роман Давидюк – Ідея, Арт-Дірекшн, 3D Анімація

Дмитро Мога – Музика, SFX, Монтаж

Соня Максимів – Копірайт

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie