SomeOne створила новий стиль для Лапландії Діда Мороза, щоб зробити її «більш автентичною»

Шрифт, натхненний саамськими літерами та різьбленням по каменю, займає центральне місце в новому стилі туристичного оператора.

Коментарі 883
Лондонська студія SomeOne змінила бренд туристичного оператора, відомого організацією пакетних відпусток до Лапландії, щоб відійти від різдвяних кліше та краще представити свою пропозицію.

За словами засновника студії та виконавчого стратегічного креативного директора Саймона Манчіппа, ідея SomeOne полягала у тому, щоб рухати бренд до «більш автентичних історій», пов’язаних із його розташуванням на крайній півночі Фінляндії серед засніжених лісів Сааріселькя, понад 200 км над Полярним колом.

Команда дизайнерів прагнула досягти цього за допомогою нового індивідуального шрифту, який був розроблений разом із ливарним заводом Colophon із використанням «історичних, традиційних саамських літер і технік», — каже Манчіп. Саами — це фінно-угоромовний народ, що населяє регіон Сапмі, який охоплює територію, історично відому як Лапландія.
Новий словесний знак Діда Мороза в Лапландії також походить від саамських літер і був розроблений з урахуванням якості ксилографії. Піктограми та іконографії бренду створені для гармонійної роботи з новим шрифтом. Вони з’являтимуться як у фізичних, так і в цифрових точках дотику, щоб спілкуватися з молодшими відвідувачами, які, можливо, не мають високих навичок читання.
Під час ребрендингу також використовуються більш традиційні матеріали, дотримуючись зобов’язань Santa's Lapland збільшити увагу до сталого розвитку та «відійти від блискучих пластикових дрібничок різдвяного минулого», - кажє Манчіп.
Манчіп каже, що зйомка фотографій і ролику за температури -20 C «в оточенні хаскі та північних оленів» була одночасно новим досвідом і викликом.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода