Somersby та PROVID/DDB зробили базилікове тату

Somersby та PROVID/DDB з креативної команди AGAMA Communications освіжили це літо не тільки новим смаком базиліку, а й трендовими тату!

Комментарии 1344

Не у стилі Somersby слідувати трендам, тому що він створює власні. І це базиліто не стало винятком: сколихнути буденні сонячні деньки ми вирішили свіженькими базиліковими тату.

Діяли ми масштабно — так з’явилася акція «Зроби базилікове тату». Не обмежуючись звичайнісінькими бордами, Somersby став спонсором двох найгучніших тату-фестів у Києві та Одесі. А щоб покозиряти на одеських пляжах було чим, ексклюзивно до акції були розроблені ескізи базилікових тату.

Не аутдором єдиним: у Фейсбуці пройшла активація, де кожен міг виграти безкоштовне тату. Для цього потрібно було лише обрати один з шести салонів у п’яти містах  (Києві,  Львові, Одесі, Харкові чи Дніпрі) та чекати рішення щасливого базиліку.

 Somersby Basil Tattoo Compilation

На фестивалях кожен відчайдуха міг освіжити свій look справжнім базиліковим тату абсолютно безкоштовно. А ті, хто не наважився на справжнє, могли прикрасити себе тимчасовими!

Так, це літо справді стало базилітом!

Клієнт Carlsberg Ukraine

Маркетинг-директор — Дмитро Пилипенко
Старший бренд-менеджер — Юлія Кирилова
Спеціаліст з маркетингу — Ольга Воробйова

Агентство PROVID/DDB

Креативний директор — Кирило Чічкан
Автори ідеї — Ольга Пожарська, Дар’я Гордійчук
Арт-директор — Альона Здорова
Дизайнери — Олег Бойко, Інна Михальська
Копірайтер — Анастасія Зайцева
SMM груп-хед — Дарина Постол
Керівник проекту — Ірина Охрамович
Менеджер проекту — Ксенія Бежанова

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода