Соняшникова олія ТМ «СТОЖАР» повертається на полиці магазинів у новій пляшці

СТОЖАР змінює формат та перезапускає виробництво олії не зважаючи на війну

Коментарі 732

— Уже цієї осені у продажу з’явиться шеф-олія СТОЖАР у новій пляшці, — говорить Ольга Твердохліб, керівниця відділу маркетингу компанії Kernel. — Ми знаємо, що українці чекали хороших новин і від нас. Тож нарешті маємо можливість повернути їм улюблений продукт.

З початком повномасштабного вторгнення завод із виробництва олії СТОЖАР потрапив під окупацію у Харківській області. Випуск продукції був призупинений. Щоб повернути СТОЖАР, довелося вирішити проблеми із сировиною та інвестувати кошти у відновлення виробництва СТОЖАР на заводі у Полтаві. Все вдалося – і продукт у новій пляшці ось-ось з'явиться на полицях магазинів. 

— Обставини, в яких опинилася Україна з лютого цього року, змушують нас змінювати зовнішній вигляд і географію. Але ніщо не може змінити нашу суть, — підкреслює Мар’яна Голота, бренд-менеджерка компанії Kernel. — СТОЖАР оновив форму, але зберіг свою ідентичність. Адже найважливіше — всередині. Власне, продукт — це та сама улюблена багатьма українцями олія зі збереженням усіх її органолептичних характеристик.

Вже з середини вересня олія СТОЖАР у новій пляшці з’явиться на полицях магазинів й буде доступна в об’ємах 0,85, 3 та 5 л. Компанія Kernel сподівається, що цей рестарт стане добрим знаком для інших бізнесів щодо відновлення роботи в Україні.

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода