Сорок тисяч “Паляниць” та чотири “Байрактари”: на які продукти був найбільший попит у мережі супермаркетів VARUS

Переможні та часом кумедні цифри війни про вподобання українців за три місяці. Що полюбляють українці із випічки? Які напої в фаворитах? Аналітики VARUS поділились цікавиви та переможними фактами про покупки своїх клієнтів.

Коментарі 1712

Незвичайні підсумки трьох місяців війни підвели у мережі супермаркетів VARUS. У VARUS порахували на які продукти був найбільший попит у клієнтів та як змінились вподобання українців починаючи з 24 лютого. Тож давайте дізнаємось!

З 24.02.2022 по 15.05.2022 клієнти VARUS купили:

  • 39 628 “Паляниць”. Так в мережі вирішили назвати хліб власного виробництва. Адже паляниця — це перевірочне слово, яке чітко показує хто свій, а хто чужий. Судячи з продажів, українцям воно до вподоби.
  • У VARUS перейменували не тільки хліб, але й інші страви власного виробництва, давши їм патріотичні назви. Багет “Стінгер”, курча табака “Байрактар”, вареники “Наша сила” та інші перейменовані страви зросли в продажах на 15%! Найбільшим виявився попит на смажену картоплю під назвою “Слава Україні!”. А в день фіналу Євробачення продажі перейменованих булочок з вишнею “Стефанія” зросли на 17,3%!
  • Згадали і про свої напої. Через зупинку заводів Coca-Cola популярність мав “Живчик”. Вперше за багато років він в лідерах продажів серед напоїв.
  • До борщів за три місяці клієнти придбали у VARUS 374 632 кг буряку! Бо немає нічого смачнішого за український борщ!
  • В перший тиждень війни українці заспокоювали себе солодким. За цей період було продано 408 218 кг різних солодощів, що перевищило на 23,7% продажі за цей же самий період минулого року. Як бачимо, це подіяло. Ми опанували себе і даємо прочухана нашим ворогам.

З інших цікавинок:

  • Чоловіки надають перевагу курячим яйцям, а жінки курячий чвертці. Відповіді на філософське питання про курку та яйце розділились за гендерною ознакою.
  • Серед клієнтів VARUS при реєстрації в програмі лояльності четверо назвали себе Байрактарами та двоє Черемшиною. Патріотизм, очевидно, в тренді. Як і віра в перемогу, адже за час війни клієнти купили у VARUS 415 171 пачку городного овочевого насіння. Городині бути!
  • Клієнти VARUS закуповувались не тільки для себе. 2500 соціальних кошиків тим, хто опинився в скрутному стані через війну — самотнім стареньким, переселенцям та людям з інвалідністю оплатили клієнти VARUS в рамках проєкту “Це вам від щирого серця”. Кошики з найнеобхіднішими продуктами вже передали соціальним службам Києва, Дніпра, Запоріжжя, Павлограда, Кривого Рогу та Кам’янського.
  • Найчастіше для клієнтів VARUS звучали такі українські пісні в супермаркетах — “Буде весна”, “Stefania”, “Черемшина”, “Боже, Україну збережи!” та “Подай зброю”. 

І насамкінець надихаючий збіг — у 220 клієнтів номер телефону закінчується на 1300. Саме стільки ворожих танків перетворили на металобрухт ЗСУ!

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода