У свою чергу, маркетологи, піарники, SMM-cпеціалісти під час роботи стикаються з певними комунікаційними проблемами, вивчення рішень яких академічна освіта не передбачала. Так, доводиться, аналогічно, не тільки працювати з мережами, а і вчитися в режимі реального часу. Практики стали викладачами, аналітики – експертами. Проте, це не аномалія, а більше тренд, який стає ще однією сучасною тенденцією розвитку ринку.
SMM-комунікації та наслідування трендів в будь-якій сфері стало обов’язковою умовою для успішного ведення бізнесу. Тому, команда Action Global Communications ділиться результатами дослідження, яке було проведене партнерами мережі thenetworkone. Опитавши 16 провідних SMM-агенцій світу, вдалося з’ясувати, як пандемія вплинула на ринок SMM і що буде популярним у 2021 році.
Основні SMM-тренди у 2021 році:
- Інтернет-торгівля. Локдаун 2020 року продемонстрував стрімкий розвиток шопінгу в інтернеті. Тенденція продовжуватиметься, тому всім брендам, які досі не перейшли в інтернет, необхідно якомога швидше це зробити.
- Tik Tok набирає обертів. За час пандемії канал залучив людей усіх вікових груп і продовжує стрімко розвиватися. Бренди повинні використовувати можливості Tik Tok по максимуму, аби не залишити велику частку аудиторії без охоплення.
- Прямі трансляції. Неможливість особистого контакту під час пандемії показала, що стріми здатні безпроблемно замінити живу комунікацію. Кількість прямих трансляцій зросла на всіх платформах – від Instagram до LinkedIn. Прогнозується розвиток та зростання ролі онлайн-зустрічей у веденні бізнесу.
- Автентичність та справжність має потужний вплив. Споживачі з більшою увагою і довірою ставляться до мікро- і нано-інфлюенсерів. Їх стає дедалі більше, тому брендам необхідно вчитися співпрацювати з ними.
- Довгострокові колаборації з інфлюенсерами. Завдяки цьому тренду виграють усі: у споживачів формується довіра, інфлюенсери отримують стабільність, а бренди - можливість якісніше контролювати рентабельність та збільшити прибуток.
- Вплив інфлюенсерів на «стратегію просування». Найкращий спосіб використовувати інфлюенсерів не як розміщення в ЗМІ, а як частину ідеї. Рекомендовано залучати їх у процес планування.
- Соціальна відповідальність. Споживачі очікують від брендів стійкої позиції щодо покращення світу і хочуть бути частиною такої кампанії. Тенденція «творити добро» об’єднує бренди з цільовою аудиторію і допомагає зблизити один одного, тим збільшувати сферу впливу.