Соціальні мережі змінюють світ – тренди 2021 року

Стрімкий розвиток інтернету суттєво вплинув на можливості просування брендів. Соцмережі перестали бути лише майданчиком для спілкування, вони стали платформою для самовираження, просування ідей, товарів та якісного двостороннього зв’язку між замовниками та виконавцями в режимі реального часу.

Комментарии 1183

У свою чергу, маркетологи, піарники, SMM-cпеціалісти під час роботи стикаються з певними комунікаційними проблемами, вивчення рішень яких академічна освіта не передбачала. Так, доводиться, аналогічно, не тільки працювати з мережами, а і вчитися в режимі реального часу. Практики стали викладачами, аналітики – експертами. Проте, це не аномалія, а більше тренд, який стає ще однією сучасною тенденцією розвитку ринку.

SMM-комунікації та наслідування трендів в будь-якій сфері стало обов’язковою умовою для успішного ведення бізнесу.  Тому, команда Action Global Communications ділиться результатами дослідження, яке було проведене партнерами  мережі thenetworkone. Опитавши 16 провідних SMM-агенцій світу, вдалося з’ясувати, як пандемія вплинула на ринок SMM і що буде популярним у 2021 році.

Основні SMM-тренди у 2021 році:

  1. Інтернет-торгівля. Локдаун 2020 року продемонстрував стрімкий розвиток шопінгу в інтернеті. Тенденція продовжуватиметься, тому всім брендам, які досі не перейшли в інтернет, необхідно якомога швидше це зробити.
  2. Tik Tok набирає обертів. За час пандемії канал залучив людей усіх вікових груп і продовжує стрімко розвиватися. Бренди повинні використовувати можливості Tik Tok по максимуму, аби не залишити велику частку аудиторії без охоплення.
  3. Прямі трансляції. Неможливість особистого контакту під час пандемії показала, що стріми здатні безпроблемно замінити живу комунікацію.  Кількість прямих трансляцій зросла на всіх платформах – від Instagram до LinkedIn. Прогнозується розвиток та зростання ролі онлайн-зустрічей у веденні бізнесу.
  4. Автентичність та справжність має потужний вплив. Споживачі з більшою увагою і довірою ставляться до мікро- і нано-інфлюенсерів. Їх стає дедалі більше, тому брендам необхідно вчитися співпрацювати з ними.
  5. Довгострокові колаборації з інфлюенсерами. Завдяки цьому тренду виграють усі: у споживачів формується довіра, інфлюенсери отримують стабільність, а бренди - можливість якісніше контролювати рентабельність та збільшити прибуток.
  6. Вплив інфлюенсерів на «стратегію просування». Найкращий спосіб використовувати інфлюенсерів не як розміщення в ЗМІ, а як частину ідеї. Рекомендовано залучати їх у процес планування.
  7. Соціальна відповідальність. Споживачі очікують від брендів стійкої позиції щодо покращення світу і хочуть бути частиною такої кампанії.  Тенденція «творити добро» об’єднує бренди з цільовою аудиторію і допомагає зблизити один одного, тим збільшувати сферу впливу.
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода