Соціальні проєкти можуть бути технологічними: про programmatic підхід національної кампанії «Нам цим дихати»

Щороку з березня по травень українці потерпають від диму, який утворюється внаслідок спалювання сухостою. 52% паліїв навіть не знають про небезпеку від такого способу утилізації.

Комментарии 1746

З димом в повітря вивільняються діоксини – одні з найотруйніших для людини речовин. З тліючого листя й трави без доступу кисню виділяється бензопірен, що здатен викликати онкологічні захворювання. Дим від багаття у 350 разів шкідливіший за куріння.

Ініціатива «Нам цим дихати» зосередилася на шкоді диму для здоров’я. І якщо соціальний проєкт — це система спеціальних знаків, що дають конкретні знання людям, та система, яка може своїм втручанням знизити стійкість існуючої звички, то #намцимдихати — це ще й ті емоційні меседжі, які змогли опинитися в потрібний час у потрібному місці. Технологічну складову соціальної кампанії підтримали programmatic-платформа Hybrid.ai разом з агенцією NLC.

Орієнтування на екологічний стан в населених пунктах України робить можливим висвітлення проблеми там, де це передусім потрібно. За допомогою технології Hybrid Air — таргетингу на рівень забруднення повітря — та programmatic платформи hybrid.ai меседжі проєкту «Нам цим дихати» доставляються тим користувачам міст та містечок, які у цей момент перебувають в умовах забрудненого повітря. Користувач бачить актуальну для нього і user-friendly аргументацію — попередження про можливу загрозу для здоров'я — саме тоді, коли ця загроза нависає над його населеним пунктом.

Hybrid автоматично отримує актуальну інформацію про забруднення повітря в найбільших містах країни та передмість від сервісу AQICN.ORG за міжнародною шкалою Air Quality Index.

Для інформування в межах проєкту був обраний сценарій з увімкненням / вимкненням кампанії: якщо рівень забруднення стає небезпечним, користувач отримує повідомлення. Повітря приходить в норму — кампанія призупиняється.

Для того, щоб зрозуміти, наскільки спільні дії впливають на поліпшення повітря в Україні, Hybrid.ai провели заміри повітря у містах під час інформаційної кампанії. Результати дослідження багатозначні.

1) У тих регіонах, де тренд забруднення повітря висхідний, показник СТR найнижчий. І навпаки — в тих регіонах, які найкраще реагували на рекламу, тренд низхідний. Найгірше реагувала Львівська (0,13% СTR) і Одеська області (0,2% CTR). З іншого боку, повітря в Одеській області, ймовірно, завдяки морському бризу практично завжди залишалося в межах норми, і незначний інтерес з боку одеситів в цілому може пояснюватися й іншими факторами (відсутністю поганого повітря в цілому).

2) Також спостерігався низхідний тренд кількості показів реклами в часі серед регіонів з низхідним трендом рівня забруднення. Технологія Hybrid Air зав'язана на показі реклами в той час, коли зростає рівень забруднення повітря в містах і передмісті. Отже, якщо рівень забруднення спадає, зменшується кількість часу відведеного на рекламу і, як результат, зменшується і кількість показів на добу.

3) Основний обсяг веб трафіку припав на інформаційні сервіси (sinoptik.ua, protokol.ua, ukr.net, varta1.com.ua), їх CTR був в межах середнього — 0.18-0.22 %, в той час, як найвищий CTR давали майданчики зі спортивним, освітнім і музичним контентом.

З результатами весняного флайту проєкту «Нам цим дихати» Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine ознайомлять у травні.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода