Соціальна ініціатива #збережи_собі_роботу від команди Made in Ukraine

Made in Ukraine запустили соціальну кампанію “Збережи собі роботу”, де розповідають історії малих та середніх підприємств, які дуже хочуть пережити цю кризу і потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них.

Комментарии 1294

Бізнес - це кров економіки. В епоху повальної глобалізації у світі з”явився головний антитренд - маленький крафтовий бізнес, сусідський, знайомий, інклюзивний.

Малі та середні підприємства (надалі – МСП) забезпечують гнучкість та стійкість економічної системи, наближують її до потреб конкретних споживачів, виконують важливу соціальну роль, надаючи робочі місця та забезпечуючи джерело доходу для значних прошарків населення.

За даними Держстату України  90% від усіх зареєстрованих приватних підприємств становить МСП. Зайнятість населення у такого бізнесу становить 69,8%, а це більше половина працюючого населення. Функція малого бізнесу є надзвичайно важливою - соціальна. Це створення робочих місць, професійне навчання. Великого – формування ВВП.

Зараз під час карантину і зупинки економіки МСП під загрозою. Повернувшись з карантину можна більше не побачити ті бренди та продукти до яких ТАК звикли та полюбили. Вони просто напросто можуть не пережити цей період, а разом з їх зникненням зникне багато робочих місць.

Поки державні органи влади в Україні опрацьовують сценарії можливих економічних наслідків для країни в умовах поширення коронавірусу Covid-19 команда Made in Ukraine вирішили запустити акцію в підтримку МСБ #збережи_собі_роботу.

Завдання акції - зменшити безробіття, яке влітку обов'язково виникне. Саме тому кампанія називається #збережи_собі_роботу.

“У цей скрутний час важко всім і ми розуміємо, що найголовніше завдання бізнесу та людей - вижити в цих умовах і зберегти роботу людям. Для прикладу: якщо у Іри і Юлі куплять книжку і спідницю, це дасть їм можливість залишитися на своїх робочих місцях. Вони понесуть ці гроші в хлібний чи в продуктовий, наприклад. Витратять гроші там, і це збереже роботу пекаря. Пекар купить собі кеди, а продавець взуття замовить безглютеновий тортик. І так по кругу. Це кругова економіка, гроші завжди працюють, вони не залишаються на місці.

Що ми можемо зараз зробити? Підтримати бренд завдяки всім нашим каналам комунікацій аби люди дізналися про альтернативу та купували за необхідності у них, а не у масмаркетах” - розповідає ідеологиня акції Юлія Савостіна.

Кампанія ні в якому випадку не закликає людей витрачати останні гроші, щоб допомогти МСП. Це означає, що коли виникає необхідність щось купити, то звертатися не до масмаркету та міжнародного бізнесу, а до локальних підприємств і таким чином підтримати бізнес та економіку в країні. Локальний бізнес в свою чергу збереже робочі місця своїм працівникам і це зменшить коефіцієнт безробіття в країні, яке виникне.

Тому, якщо є можливість підтримати і необхідно щось придбати, краще направити ці гроші в свою країну. Можливо саме ваша покупка стане тією переломною і покаже власнику, що бізнес закривати ще рано і продовжить його боротьбу за колектив. Це важке випробування для будь-якого бізнесу, а особливо для МСП. А ми, люди, антивірус для такого бізнесу.

Не даймо їм зникнути! Додавайте до такої покупки хештег #збережи_мені_роботу та відмічай @madeinukraine.fest в соціальних мережах, щоб команда могла поділитися знахідкою на своїй сторінці.

Підключайтеся, надсилайте історії свої (якщо ви підприємець) або про улюблені бренди заповнивши форму https://forms.gle/wjeAkngW2YZore9VA . Made in Ukraine на своїх ресурсах опублікує такі розповіді. Чим більше будемо про це говорити, тим більше шансів бути почутими і отримати підтримку.

Разом станемо антивірусом один для одного!

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie