Про допомогу від українських компаній / бізнесу, котрий працює в Україні згадують 7 з 10 опитаних (67%).
Допомога від звичайних українців – найчастіше згадуваний ресурс допомоги країні (88%).
Також на вустах допомога від: українських волонтерських організацій (82%), іноземців (76%), іноземних та українського урядів (74% та 73% відповідно).
Найбільш поміченою лишається допомога від українських компаній, що працюють у сфері телекомунікацій та мобільного зв’язку (46%). Далі згадують про допомогу від: виробництва продуктів харчування / харч. промисловості (38%), логістики та доставки (34%), банківської сфери / фінансів (32%), компаній IT сектору (28%).
Важливим для споживачів наразі є те, щоб компанія / бренд під час військових дій в Україні в першу чергу підтримувала Збройні Сили України та захисників (39%), а далі – своїх співробітників (18%). Також важливо, щоб компанія відновлювала / продовжувала свою роботу (якщо дозволяє ситуація) (14%) і підтримувала загальне населення (12%).
Відновлення рекламної активності брендів в поточних умовах 42% споживачів вважають доречними, а 22% - ні (b2b, t2b[1]).
64% вважають, що стиль комунікації у рекламі потрібно змінювати, у порівнянні з тим стилем, котрий був до початку воєнних дій. 16% припускають, що можна лишати довоєнний стиль реклами.
[1] b2b / t2b – сума двох крайніх негативних / позитивних оцінок за 5-ти бальною шкалою
Дослідження також охоплює низку інших запитань, які публікуються на веб сторінці https://youkraina.com.ua в розділі «Усі звіти».
Кожен може запропонувати свої запитання на соціальну тематику, найкращі з яких будуть додані до наступної хвилі дослідження.
Даний проєкт не являється комерційним, тому інформація доступна безкоштовно.
За матеріалами пресрелізу