Соціальний проєкт #Stayhome UAMIND

Як креативна агенція ViViD разом з Admixer Advertising та волонтерами підтримували українців у період карантину.

Комментарии 1054

У квітні цього року українці опинилися в ізоляції вдома через пандемію COVID-19. Для багатьох це виявилося непростим випробуванням. Інформаційна напруга продовжувала зростати день за днем, а питання стосовно майбутнього залишалися без відповіді. У цей період українці особливо потребували інформаційної підтримки, позитиву та натхнення.

Щоб  допомогти знизити градус напруги в суспільстві у цей нелегкий період, команда креативної агенції ViViD, разом з Admixer Advertising та волонтерами створили соціальний проект #Stayhome. Через платформу UAMIND будь-хто міг залишити позитивний меседж  та висловити свою підтримку всім українцям під час карантину.

Креатив

Команда ViViD створила серії банерів з меседжами для українців та доповнила їх яскравими ілюстраціям. Перший флайт кампанії присвятили важливості залишатися вдома. У меседжах показали світлу сторону самоізоляції та позитивні можливості, які вона відкрила: з’явилось більше часу для сім’ї, для додаткової освіти онлайн, для занять йогою, для самовдосконалення тощо.

У другому флайті ViViD прагнули об’єднати українців за допомогою позитивних надихаючих повідомлень. Будь-хто міг залишити свої месседжи через платформу UAMIND, для створення якої була залучена група волонтерів. Чимало юзерів запропонували по-справжньому креативні ідеї для домашнього дозвілля. А команда ViViD додавала до них яскраві ілюстрації та зробила все можливе, щоб донести їх до широкого загалу.

В результаті 14 000 українців відвідали сайт UAMIND та залишили понад 300 повідомлень через платформу. За допомогою банерної мережі Admixer.Network та партнерів вдалося охопити 3.5 мільйона користувачів. А понад 15% українських інтернет користувачів, принаймні на момент, відчули підтримку та заряд мотивації, а можливо, і  на цілий день або, навіть, на весь період карантину.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie