Співай — роботу шукай: robota.ua випустила музичний альбом замість рекламної кампанії

Перша онлай-платформа з пошуку роботи robota.ua запустила нову рекламну кампанію в незвичайному форматі музичного альбому. Кожен ролик — це мінікліп про одну з фіч продукту, що допомагає легко шукати роботу.

Коментарі 1205

 “Минулоріч ми поміняли позиціонування і визначили його так: мобільний помічник, який допомагає знаходити роботу та знімає стрес від пошуку завдяки зручним і простим фічам. А в комунікаційній платформі використовуємо елементи гумору та абсурду, щоб допомогти нашим кандидатам зняти емоційну напругу.

Ми продовжуємо закріплювати це позиціонування, й у новій кампанії просто говоримо про складні технології, які значно спрощують життя”, — пояснює Ярослав Гуменюк, СМО robota.ua.

Нове позиціонування вже дало свої результати: на robota.ua — найбільша база вакансій і резюме, та найвище знання на ринку серед інших сервісів.

“Часто доволі складно пояснювати людям продуктові переваги сервісів, особливо коли вони стосуються технологічних рішень. А формат коротких гумористичних треків допомагає краще зрозуміти та засвоїти ключове повідомлення про наші інструменти — конструктор резюме, базу вакансій, мобільний додаток та систему штучного інтелекту”, — додає Ольга Саранча, Brand Manager robota.ua.

Фокус рекламної кампанії — на digital-напрямку та креативі. Формат коротких музичних роликів дає можливість розміщувати їх на відео носіях і бути впевненими, що більша частина цільової аудиторії додивиться їх до кінця (що є проблемою для довгих роликів, знятих для ТБ-кампаній).

Ролики адаптовані під формат караоке — синхронно з музикою в них титруються слова, які можна (й потрібно!) підспівувати.

“Стилістично рекламно-музичний альбом robota.ua – це суміш поп-фанку, диско та найбільшої бази вакансій. Кожен трек – це невелика історія, яка розкриває продуктовий бенефіт сервісу robota.ua. Сподіваємося, це буде тільки дебют нашого першого музичного проєкту, і в майбутньому ми почуємось на всіх цифрових платформах”, — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор  IAMIDEA. 

P.S. Чи братиме участь бенд robota.ua у національному відборі на Євробачення — наразі невідомо :)

 Пісня про персональну підбірку вакансій
 Пісня про миттєвий відгук
 Пісня про шалену апку
 Пісня про величееезну базу вакансій
За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода