Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі.
Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда.
Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Сотка для нас — це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”
Київська Сотка відбудеться 6 вересня.
Сергій Харчук, ініціатор Київської Сотки:
"Наша мета щороку — щоб все більше і більше людей пересідало на велосипеди. Завдяки креативу цей меседж вдається доносити ще влучніше".
Credentials:
Олександр Смірнов — креативний директор
Олег Завгородній — асоційований креативний директор
Артем Гусєв — арт-директор
Сергій Артеменко — копірайтер
Тетяна Пашківська — Senior account manager
Катерина Будниченко — Account manager
Ольга Жегуліна — продюсер
3-D-графіка — TPH ONE
За матеріалами прес-релізу