Спалюй велокалорії

TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020, 100-кілометровий марафон відбудеться 6 вересня.

Комментарии 1034

Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі.

Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда.

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:

“Сотка для нас це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”

Київська Сотка відбудеться 6 вересня.

Сергій Харчук, ініціатор Київської Сотки:

"Наша мета щороку — щоб все більше і більше людей пересідало на велосипеди. Завдяки креативу цей меседж вдається доносити ще влучніше".

Credentials:

Олександр Смірнов креативний директор

Олег Завгородній асоційований креативний директор

Артем Гусєв арт-директор

Сергій Артеменко копірайтер

Тетяна Пашківська Senior account manager

Катерина Будниченко Account manager

Ольга Жегуліна продюсер

3-D-графіка TPH ONE

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie