Спортивна айдентика для Маріуполя

banda демонструє, що спорт може бути різним, як і люди, що ним займаються.

Комментарии 1177
Хочеться, щоб твоє місто не сприймали як старий завод, хочеться, щоб тут було в кайф жити, щоб ти пишався, що ти звідси, бо тут стільки кльового робиться — спорт розвивається, всі щасливі, кайф. От і Маріупольцям так хочеться.

Бо у Маріуполі прям суворо! Тут сувора промисловість та й загалом суворе життя.

Тут живуть героїчні люди, які кожень день титанічно працюють. А banda хоче сказати їм: “давайте ще спортом позаймаємось“?

Чесно кажучи, якщо займатися СПОРТОМ, таким який про «ре-зу-льта-ти», таким, який: “ти можеш навіть коли не можеш”, то часу й бажання тренуватися одразу стає менше. А от якщо займатися ним по фану, для себе, так щоб ще й весело було. Мммммм...споорт.

banda будує таку культуру спорту, де ти не змушуєш себе йти на тренування, де всім байдуже, що ти не в фірмових шортах, де головний тренер й суддя — то ти, бо це спорт не для когось, а для тебе.
Спорт від banda, він для життя, а життя — це рух, тому вся графіка вийшла динамічна: букви у шрифті тягнуться та стискаються, живуть у своєму ритмі, неповторному та веселому.
Айдентика демонструє, що спорт може бути різним, як і люди, що ним займаються.

Тут розтягується трошки довше, тут трішка стискається — як графік твоїх тренувань (якого нема), бо тут все так, як зручно.
Коли нас примушують займатись спортом, то ми одразу такі: “нє-нє-нє, це я робити буду в півсили, а тут я втомився, а тут суглоби, а тут ще щось” на тому й весь спорт.

banda навпаки нікого не примушує, а робить так, щоб жителі Маріуполя займалися тим спортом й в такий спосіб, який став би для них задоволенням, яке хочеться навпаки розтягнуууути. Цю ідею легко простежити у всій айдентиці.
Краще за фановий спорт може бути тільки фановий спорт разом з друзями. MSport — це не тільки набір прикольного мерча, це — ком’юніті людей, які роблять себе та своє місто більш спортивним, які роблять Маріуполь більш приємним та комфортним місцем для щасливого життя.
Banda

Creative Director — Павло Вржещ
Strategy Director — Ярослав Сердюк
Strategist — Анастасія Печериця
Art Director — Ілля Ануфрієнко
Chief Designer — Антон Іванов
Senior Designer — Віктор Лондон
Designer — Вікторія Басюк
Copywriters — Cергій Артеменко
Валерiя Гаврилюк
Product Owner — Олена Заяць
Type Designer — Дмитро Растворцев

M Sport

СМО ФК «Шахтар» — Юрій Свиридов
CRO System Capital Management — Наталія Ємченко
Director «Shakhtar Social» — Інна Хмизова
СЕО Big City Lab — Макс Яковер
СОО Big City Lab — Вікторія Тітова

За матеріалами прес-реліза
Обсудить с другими читателями:
Погода