«Спортивний фронт»: група 1+1 media підписала меморандум про співпрацю з виданням Tribuna.com

У липні група 1+1 media спільно з онлайн-виданням Tribuna.com підписали меморандум про співпрацю, в межах якого зосередять свої зусилля над проєктом «Спортивний фронт».

Коментарі 1229

Головна мета кампанії — популяризація наративів щодо необхідності блокування російських і білоруських збірних та команд, бойкоту спортсменів, які висловилися «за війну» або не озвучили свою позицію, та всебічна підтримка українського спорту.

Зокрема, подальше партнерство передбачає комунікацію зі спортсменами та поширення важливих меседжів і новин щодо подій на спортивному фронті, залучення нових амбасадорів проєкту, формування своєрідного спортивного архіву війни, розробка відеоматеріалів та інтервʼю.

Уже незабаром стане доступний сайт проєкту, де публікуватимуться ключові новини та будуть висвітлені напрями діяльності, зафіксовані у меморандумі.

«У найважчий історичний для країни час важливо об’єднуватися, адже лише спільними зусиллями ми спроможні наближувати нашу Перемогу. Переконані: обʼєднавши зусилля з Tribuna.com, ми зможемо реалізувати ще більше ініціатив у межах «Спортивного фронту». Адже поки триває війна в Україні, спортсменам-представникам росії та білорусі не місце у великому спорті. Ми робитимемо все можливе для цього», — розповідають в 1+1 media. 

Також на сайті проєкту публікуватимуться інтервʼю з амбасадорами «Спортивного фронту», рекомендації щодо комунікацій для охочих підтримати ініціативу, реєстр зруйнованих спортивних об’єктів та база спортсменів, які підтримують повномасштабну війну, яку рф розв’язала на території України. 

«24 лютого українське спортивне ком'юніті переродилось всі увімкнулись в боротьбу з ворогом. Хтось словом, хтось фінансово, хтось організаційно, хтось з автоматом в руках. І у спортсменів, і у 1+1 media, і у нас багато ідей, як не лише боротись на «Спортивному фронті» з людожерами, а й досягати результатів. Робити це разом ефективніше», — коментують в Tribuna.com. 

Серед майданчиків 1+1 media, які також залучені до проєкту — ТСН, «Сніданок з 1+1», «Профутбол Digital», FootballHub, «Про спорт», ТСН.ua, УНІАН та багато інших ресурсів. Проєкт реалізується за підтримки Міністерства молоді та спорту України.

Ключові хештеги кампанії — #BoycottRussianSport, #TurnOffRussia, #StandWithUkraine, #StopWar, #russiaisateroriststate. 

Нагадаємо,  що у червні група 1+1 media спільно з Андрієм Шевченком, найкращим футболістом Європи 2004 року, головним тренером національної збірної України (2016-2021 рр), легендарним спортсменом, якого знають в усьому світі, та героєм України, запустили проєкт «Спортивний фронт». Це масштабна комунікаційна кампанія, а також серія ініціатив, відеороликів та акцій, покликаних привернути увагу міжнародного спортивного комʼюніті до війни в Україні. У мережі вже доступний перший відеоролик, героям якого став сам Андрій Шевченко.

До того ж у продовження серії ініціатив, передбачених в межах проєкту «Спортивний фронт», група 1+1 media запустила Digital-флешмоб #RussianSportKills.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода