Spotify купила компанію, яка виявляє шкідливий контент

Стримінговий сервіс посилив боротьбу зі шкідливим вмістом після скандалу з ведучим подкасту Джо Роганом, якого звинуватили в поширенні дезінформації про COVID-19.

Коментарі 932
Стримінговий сервіс потокового аудіо Spotify повідомив, що придбав компанію Kinzen, яка спеціалізується на виявленні шкідливого вмісту. Про це повідомляє Reuters.

Дублінська фірма співпрацює зі Spotify з 2020 року. Спочатку Kinzen приділяла увагу лише виборчому контенту, але потім її компетенція була розширена і зараз включає боротьбу з дезінформацією та мовою ворожнечі.

«Kinzen пропонує поєднання інструментів і досвіду, щоб допомогти нам краще зрозуміти контент на нашій платформі та нові тенденції зловживань», — сказала керівниця відділу довіри та безпеки Spotify Сара Хойл.

Kinzen забезпечуватиме завчасне попередження про проблеми на різних ринках, допомагаючи Spotify ефективніше модерувати вміст більшою кількістю мов.

Умови угоди не розголошуються.

Нагадаємо, 30 січня 2021 року стрімінговий сервіс Spotify вперше опублікував правила модерації контенту на платформі та анонсував оновлення, які стосуватимуться матеріалів про коронавірусну хворобу та інші захворювання. Це відбулося після бойкоту канадських виконавців Ніла Янга та Джоні Мітчелл, які виступили проти поширення фейків та дезінформації про COVID-19 на платформі. Бойкот спричинив випуск найпопулярнішого подкасту на платформі The Joe Rogan Experience, американського коміка та ведучого Джо Рогана, у якому вірусолог-антивакцинатор Роберт Малоун висловив недоведені гіпотези про «безкорисність» вакцин проти коронавірусної хвороби. Після критики сервісу генеральний директор та співзасновник Spotify Деніел Ек повідомив, що платформа додасть спеціальні позначки до випусків подкастів, у яких обговорюватимуть COVID-19.

Пізніше Роган вибачився перед Spotify, канадськими виконавцями Нілом Янгом та Джоні Мітчелл. Ведучий також висловив готовність змінити своє шоу, зокрема, залучати більше експертів та проводити додаткові дослідження на певні теми.

На початку лютого співачка Індія Арі Сімпсон звинуватила Джо Рогана в расистських висловлюваннях. Як приклад вона виклала в Stories близько 20 фрагментів з шоу Рогана. Натомість ведучий заявив, що кадри в опублікованому відео нібито вирвані із контексту, але зазначив, що шкодує про свої висловлювання. У той час Spotify видалив 113 випусків подкасту The Joe Rogan Experience. Генеральний директор та співзасновник Spotify Деніел Ек пояснив, що Роган сам вирішив видалити деякі епізоди свого подкасту The Joe Rogan Experience. Він також повідомив, що сервіс продовжить співпрацювати з Роганом попри скандали з поширенням фейків про COVID-19 та звинуваченнями в расистських висловлюваннях.

За матеріалами https://ms.detector.media/
Обговорити з іншими читачами:
Погода