Spotify розповіла про рекламні можливості для бізнесу в Україні

Ballantine's, Ferrero, Uklon, Mastercard стали першими брендами в Україні, які підписали рекламні контракти зі Spotify

Комментарии 919

Spotify (NYSE: SPOT), найпопулярніший музичний стрімінговий сервіс за кількістю підписників у світі(1), допоможе брендам охопити мільйони активних споживачів, які користуються безкоштовною версією сервісу з рекламою. Міжнародна крос-канальна рекламна мережа Httpool займеться продажами реклами в Spotify в Україні.

Spotify, з 15 липня доступний в Україні, пропонує користувачам понад 50 мільйонів треків і першокласний досвід прослуховування музики на будь-яких пристроях. Сервіс дозволяє знайти саундтрек під різні життєві моменти, як-от  заняття спортом, приготування їжі, розваги, навчання та ін., незалежно від часу та місця перебування. Це можливо завдякиспеціальному інструменту - Spotify Streaming Intelligence, який постійно аналізує унікальні потоки даних про поведінку користувачів. Брендам і маркетологам  така аналітика дозволяє донести точне повідомлення до потрібної людини у правильний момент.

З моменту запуску Spotify уклав контракти з обмеженою кількістю брендів про рекламне розміщення в безкоштовній версії сервісу в Україні. Ними стали компанії Ballantine's, Ferrero, Uklon і Mastercard.

Реклама в Spotify

Платформа Spotify пропонує рекламодавцям різноманітні формати розміщення, грунтуючись на цілях компанії і способах взаємодії користувачів з платформою, у тому числі аудіо-, відео- і банерні формати. Рекламодавці можуть вийти на цільову аудиторію в Spotify через мобільні пристрої, комп'ютери та інші гаджети, що відповідає сучасному розмаїттю способів споживання контенту. Користувачі можуть знаходити і відтворювати музику на різних пристроях і інтегрувати її з Instagram, Facebook, Samsung, Android TV, Google Maps і іншими. У всьому світі користувачі Spotify Free проводять у середньому 2,5 години щодня, слухаючи музику на платформі з кількох пристроїв.

«Наша увага до персоналізації сервісу та постійне вдосконалення пошуку нової музики дозволили нам встановити міцні відносини з мільйонами людей по всьому світу, завдяки чому ми змогли зкомунікувати безліч брендів з нашими користувачами. - сказав Марко Бертоцці, віце-президент, глава EMEA & Multi-Market з реклами Spotify. - Ми раді запропонувати брендам і рекламодавцям в Україні інтелектуальні здібності нашого стрімінгового сервісу та сучасні рекламні формати для зв'язку зі слухачами у всьому регіоні».

«Для бренду Ballantine’s музика є важливою територією для розвитку та комунікації. Вже не перший рік ми працюємо з власною платформою True Music, яка підтримує справжню, пристрасну, безкомпромісну музику, задає тренди, а не слідує ним. Саме тому співпраця зі Spotify є важливою для нас у всьому світі. Ми раді, що маємо можливість підтримати запуск сервісу в Україні», - говорять у Ballantine’s.

«За 2019 рік обсяг виручки від продажу музики досяг $ 11,1 млрд, з яких майже 80% припадають саме на стрімінгові сервіси. Тому складно заперечувати, що популярність стрімінгових сервісів зростає з величезною швидкістю, і вихід в Україну такого гіганта цієї сфери, як компанія Spotify - це крута можливість для всіх нас отримати якісний, зручний, а також, що не менш важливо, офіційний музичний сервіс. Ми дуже раді, що Uklon став однією з перших компаній-партнерів Spotify в Україні. Впевнені, що це тільки початок»,- каже маркетинговий директор компанії Uklon Вадим Іщенко.

1.         За даними Statista, у першому кварталі 2020 року кількість платних користувачів Spotify зросла на 31% у порівнянні з минулим роком та досягла позначки 130 млн, що дозволяє називати Spotify найпопулярнішим музичним стрімінговим сервісом за кількістю підписників.


​За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода