Споживачі отримують більш позитивне враження від покупок онлайн

Огляд вражень споживачів від покупок онлайн та в магазинах.

Комментарии 1386

- Більше половини (53%) споживачів у всьому світі зазначили, що електронна торгівля справляє на них позитивне враження з того часу, як розпочалася пандемія COVID-19. 

- Для порівняння, всього 18% людей позитивно налаштовані щодо покупок в магазинах.

За даними компанії NielsenIQ споживачі отримують більше задоволення від покупок онлайн, ніж у магазинах.

Більше половини (53%) споживачів у всьому світі зазначили, що електронна торгівля справляє на них позитивне враження з того часу, як розпочалася пандемія COVID-19. І всього 18% людей позитивно налаштовані щодо покупок в магазинах.

Натомість, 42% отримують негативні враження від покупок у фізичних магазинах, у той час як для електронної торгівлі цей показник сягає лише 9%.

Електронна торгівля має найбільшу перевагу над роздрібною торгівлею в магазинах серед споживачів, які нещодавно зіткнулися з обмеженнями, зокрема з погіршенням фінансової ситуації, а тому змушені свідомо слідкувати за своїми витратами. Більша половина представників цієї групи свідчать про позитивний досвід онлайн-покупок, проте лише 16% мають таке ж враження від покупок в магазинах. 

«Особливо обережні» споживачі позитивно ставляться як до онлайн-, так і до оффлайн-покупок. До цієї групи належать ті представники, фінансове становище яких не дуже постраждало, але вони почали значно ретельніше слідкувати за своїми витратами – чверть (26%) з них отримали позитивне враження від шопінгу в магазинах, а 63% задоволені досвідом електронної торгівлі. 

Оскільки електронна торгівля стрімко розвивається, представникам роздрібної торгівлі в магазинах слід поставити перед собою ціль, яка виходить за рамки простих покупок, щоб забезпечити зв’язок з клієнтами. Використання фізичного простору для соціального контенту та досвіду може стати однією з успішних стратегій. Основоположним також може стати її поєднання зі стратегією онлайн-продажів, оскільки ці два напрямки нерозривно поєднані між собою.

Урешті маркетологам доведеться забезпечити цілісність сприйняття бренда за допомогою кількох каналів продажу. Переоцінка ролі створення бренда в цифровій торгівлі також стане однією з ключових задач.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода