Споживачі віком 18-35 років ймовірно збільшать свій бюджет цього святкового сезону

Нове дослідження компанії Outbrain свідчить про те, що найбільше на подарунки цього святкового сезону витратять дорослі люди віком від 18 до 35 років.

Комментарии 1689

Споживачі віком 18-35 років ймовірно збільшать свій бюджет цього святкового сезону у порівнянні з іншими віковими групами, про що свідчить останнє опитування провідної платформи для веб-рекомендацій Outbrain. Крім того, опитування виявило, що жителі віком понад 56 років, скоріше за все, не збираються порушувати свої звички щодо витрат.

Результати дослідження «Інсайти споживачів на сезон святкових покупок 2021», у процесі якого опитали понад 8000 споживачів по всьому світу, а саме в Сполучених Штатах, Сполученому Королівстві, Австралії, Німеччині, Франції, Італії, Іспанії та Ізраїлі, свідчать про те, що фактор швидкості доставки нині очолив рейтинг споживацьких очікувань. Загалом, 52% споживачів назвали швидкість доставки саме тим фактором, що впливає на їхнє рішення про покупку, а 38% респондентів цінують доставку зі знижкою або безкоштовно. Приймаючи рішення про покупку, споживачі по всьому світу керуються певними цінностями бренда, зокрема 54% цінують доступність бренда, 47% – екологічність, а 43% – ті бренди, які підтримують місцевий бізнес.

Якщо маркетологи прагнуть привернути увагу клієнтів цього святкового сезону, їм варто розробити ключову цифрову тактику, яка допоможе перетворити звичайних відвідувачів на покупців. У світі 61% споживачів вважають перегляд відео про продукцію дуже важливим у процесі прийняття рішення. Окрім відео, 45% споживачів у світі найбільше приваблює реклама, яку можна свайпнути під час перегляду товарів онлайн.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода