Хтось працює віддалено, хтось робить все просто на ходу з того, що під рукою, хтось опиняється перед вибором “бути чи не бути”, та все ж вирішує діяти.
Вести бізнес сьогодні важче, але й важливіше, ніж будь-коли. Тому саме зараз КИЇВСТАР БІЗНЕС представляє першу велику кампанію, присвячену нинішнім підприємцям та інструментам, що полегшують їх роботу.
“Київстар – компанія мейкер: ми діємо, створюємо, шукаємо нові шляхи, тож і захоплюємося такими ж людьми справи. КИЇВСТАР БІЗНЕС давно і ефективно допомагає українським мейкерам, але ми ніколи не говорили про це голосно. Та саме зараз час підтримати кожного з них, підсвітити їх внесок та запропонувати інструменти, що вирішать принаймні частину їх задач”, — говорить Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.
Кампанія складається з чотирьох історій реальних українських бізнесів, що живуть і розвиваються під час війни: Саша Жиляєв розповідає про відкриття власної справи у цей буремний період, Женя Клопотенко – про звичайний день сьогоднішнього підприємця, Даша Кацуріна – про роботу з командою, що розділена кордонами, а Наталя Островська – про відповідальність.
Режисером-оператором робіт став володар Канського Лева Павло Буряк, а авторами проєкту – креативна агенція SHOTS, її творчий лідер Стас Качановський розповідає:
“Ще до початку роботи ми провели інтерв’ю з нашими героями, щоб зрозуміти, що їх драйвить, мотивує так вкладатися і ризикувати. Відповіді були різні, та спільне – те, що всі вони супер цілеспрямовані та мега харизматичні. Тож ця кампанія показує реальних українських бізнесменів – це не люди в темних костюмах з дипломатами, а яскраві неординарні особистості, що заряджають енергією та ведуть за собою”.