Топ-5 трендів розвитку рітейлу електроніки в 2020 році

Чим приваблюють споживачів магазини техніки на даному етапі розвитку ринку та чого чекати від рітейлу побутової техніки та електроніки в нинішньому році.

Комментарии 1166
Ринок побутової техніки в Україні демонструє стабільне зростання четвертий рік поспіль. У 2019-му сумарні продажі по ринку досягли нового рекордного значення, перевищивши позначку в 100 мільярдів гривень. Три чверті покупок техніки в Україні клієнти здійснюють в фізичних магазинах, що свідчить про любов українців відвідувати торгові точки, оцінювати товари «вживу», а не тільки обмежуватися зображеннями на екранах смартфонів і ноутбуків.

Покупці прагнуть дізнатися про переваги товару, який цікавить, спершу вивчивши відгуки та коментарі онлайн, а потім перевірити ще раз в експертів у магазині. Торгові мережі також прагнуть зробити покупки якысними та комфортними, інвестуючи в створення барвистих майданчиків, де можна приємно провести час, оцінити останні технічні новинки, показати всім «нове плаття і улюбленого мопса». Тому не проходить жодного місяця без новин про нові магазинах і відкриттях реформованих: три найбільші мережі техніки й електроніки України в 2019-му оголосили про запровадження нових форматів торгових точок або про намір їх впровадження.

«Щороку, відвідуючи безліч магазинів побутової техніки та електроніки по всьому світу, ми переконуємося, що магазини техніки в Україні – одні з кращих. Вони красиві, зрозумілі та зручні для покупця», – переконаний директор мережі Фокстрот Олексій Зозуля.

Наприклад, оновлені магазини Фокстрот відрізняються святковою атмосферою та яскравим дизайном, Eldorado – контрастами і практичністю, Comfy – «майже домашнім» затишком. Мережа будівельних гіпермаркетів Епіцентр виділяє величезні площі під спеціалізовані центри техніки. Навіть найбільший онлайн-гравець Rozetka вирішив розвивати свою мережу офлайн-магазинів. Об’єднує всіх рітейлерів поставлена ​​мета: максимально задовольнити запити найвимогливіших покупців.

Основними трендами 2020 року стануть:

Експрес-обслуговування. Ще пару років тому середній час отримання клієнтом свого замовлення в магазинах становив близько 30 хвилин, а тепер цільовий показник – до 5 хвилин. Для цього в кожному магазині з’явилися спеціальні зони, каси, в яких зберігається вже підготовлений до видачі товар і необхідні документи.

Скорочення часу видачі кредиту. У 2016-17 роках процес оформлення покупки в кредит займав 1,5-2 години, зараз – до 30 хвилин. Все більше клієнтів надають необхідну інформацію по телефону, приходять в магазин, де їх чекають роздруковані документи. Залишається поставити підпис і забрати товар.

Доставка в часові вікна. Якщо Київ та інші великі міста України давно не здивувати доставкою «на завтра», то для клієнтів в маленьких містах або віддалених обласних центрах отримати свій товар протягом 24/48 годин, при цьому в узгоджене часове вікно – істотне поліпшення сервісу.

«Розумне» оформлення з можливістю перевірити товар «на полиці». Безліч груп товарів представлені на полицях в магазинах з максимально докладним описом і зазначенням відмінностей. Спеціальні стенди, устаткування, бренд-зони дають можливість перевірити: наскільки добре ковзає праска, пилососить пилосос, яка якість звуку в навушниках.

Зони відпочинку та гарного настрою. У нових магазинах рітейлери все частіше передбачають місце для лаунж-зони. Купивши товар, клієнт може сісти на зручні диванчики та пригоститися кавою безкоштовно. Або просто зарядити свій гаджет.

«За останні роки рітейл побутової техніки та електроніки в Україні зробив величезний якісний стрибок, запровадивши кращі практики з усього світу, – відзначили в Асоціації рітейлерів України. – Якщо кілька років тому українські компанії запрошували фахівців з-за кордону для створення нового формату, то тепер фахівці з України вкрай затребувані в Європі, країнах СНД і Близького Сходу».

За матеріалами https://rau.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie