Справжнє пшшшаленство або яким вийшов ребрендинг «Уманського лимонаду» від GRA Agency

Як зробити ребрендинг лимонаду так, щоби до пляшок на полиці тягнулися ручки і малечі, і дошкільнят, і дітей старшого віку, і підлітків, і взагалі всіх, чия внутрішня дитина хоче знову відчути «смак дитинства»? Забути про серйозність, відкинути всі формальності і влаштувати справжнє пшшшаленство!

Комментарии 1232

Просто смачний лимонад

«Уманський Лимонад» від клієнта GRA Agency, заводу УманьПиво, і так уже любила певна аудиторія та купувала своїй малечі через те, що це класний смачний лимонад без підсолоджувачів та штучних барвників. Але клієнту хотілося більшого: по-перше, щоби «Уманський лимонад» не був просто черговим смачним (хоч і класним!) лимонадом на полиці, а по-друге, щоби його полюбили й стали купувати іще більше людей.

З цього й розпочалася робота над ребрендингом.

Лимонад як привід для радості

GRA Agency довго думали, що могло би допомогти «продати» лимонад. Адже це передусім дитячий напій — а  потрібно було розширити аудиторію від просто дітей до малюків, дошкільнят, підлітків і навіть дорослих, які би захотіли відчути «смак дитинства». Думали, ламали голову, перебирали десятки ідей. А коли взяли тайм-аут, зрозуміли, що все геніальне — просто.

Радість. Одна із першопочаткових людських емоцій. Недаремно кажуть «радий, як дитина». Тому що дітки ще вміють радіти щиро, по-справжньому. Вони не задумуються над несправедливістю буття чи тим, що життя складне й незрозуміле. Вони просто живуть і радіють кожному моменту. Кожній дрібниці: бризкам води з водного пістолета, раптовому снігопаду, веселці після дощу — та чому завгодно взагалі! Найкраще, що GRA Agency могли би зробити для дітей (і для наших «внутрішніх дітей») — це подарувати їм іще один привід для радості у вигляді «Уманського лимонаду».

Справжнє пшшшаленство

Спочатку було «пшшш». Пам’ятаєте це «пшшш», яке виривається, щойно ви відкриваєте пляшку? І ще одне «пшшш», коли робите ковток, а лимонадні бульбашки ніби починають танцювати у вашому роті? Це один із тих моментів, найпростіших моментів, які здатні викликати непідробну усмішку у будь-кого, навіть у дорослого, самі собою, без зайвих зусиль. Креативники вирішили зробити таку етикетку і придумати такий слоган, завдяки яким звук бульбашок лунав би в голові ще задовго до відкриття пляшки (і тим самим манив би до полиці).

Так народилася ідея про грайливих друзів-бульбашок, які влаштовують справжнє пшшшаленство, щойно ви відкриваєте пляшку «Уманського лимонаду». Справжнє пшшшаленство стало не лише ключовою ідеєю бренду, а ще й слоганом, а друзі-бульбашки отримали свого предводителя — бренд-героя на ім’я Пшик, що став центральним персонажем етикетки і подальшої комунікації.

Сам Пшик має дуже просту й зрозумілу форму бульбашки: у нього є милі округлі щічки, курносий носик та дружня усмішка. Оскільки у лимонада зараз 2 смаки — класичний та з яблучним соком — для другого смаку ми домалювали Пшикові друга у формі яблучка, зі схожими щічками та усмішкою. Всі ілюстрації задумали такими, щоб їх легко можна було адаптувати під будь-який наступний смак, просто змінивши форму, наприклад, на інший фрукт. Однак персонажі — не просто «наліпки» на етикетках. Це живі герої з ручками й ніжками, які можна анімувати в діджитал-комунікації, роблячи їх головними героями різноманітних історій: космонавтами, що досліджують безмежні простори, танцівниками, маленькими бешкетниками на самокатах. Словом, вони можуть робити усе те, про що мріє кожна дитина і «внутрішня дитина».

Щоб задати потрібний настрій і зробити етикетку яскравою та контрастною, взяли основні кольори зі спектрального кола. За допомогою світло-рожевого напису «пшшш» додали нестандартний акцент, щоб іще більше виділити пляшку серед конкурентів на полиці і водночас об’єднати всі смаки, що є зараз і будуть в подальшому.

Логотип — це алюзія на шрифти зі старих дитячих книжок, які свого часу були виконані у чудернацькому стилі. Креативники переосмислили тодішні підходи, додали сучасних акцентів, а літері «О» надали форму бульбашки, продовжуючи історію пшшшаленства і в логотипі.

Крім нової етикетки, також створили подарункову коробку та мерч, розробили повноцінну візуальну айдентику для майбутньої комунікації в рітейлі та діджиталі, намалювали веселий стікерпак і підготували промовідео для соцмереж.

Designed by Gra Agency in Kyiv

Executive Manager — Sergey Maksutenko

Сreative Lead — Tusia Yeremenko

Senior Art Director — Julia Beliaeva

Art Director / Senior Designer — Inna Mykhalska

Motion Designer — Bogdan Moroz

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода